نشست معاون گردشگری کشور و معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری برگزار شد

به گزارش افق بسطام، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در ادامه سفرهای نوروزی خود به منظور بازدید میدانی از نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی وارد شهر کرد شد.

نشست معاون گردشگری کشور و معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگاران، ولی تیموری معاون گردشگری کشور شامگاه پنجشنبه 8 فروردین 98، در ورود به شهر کرد در استان چهار محال و بختیاری از نزدیک بر وضعیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی تأکید کرد.

تیموری در این بازدید ها با اشاره به قابلیت های استان چهار محال و بختیاری در حوزه گردشگری، از این استان به عنوان یکی از بکرترین مناطق گردشگری یاد کرد و گفت: با برنامه ریزی های مناسب می توان شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگر به استان چهار محال و بختیاری به عنوان یکی از زیباترین و بکر ترین مناطق گردشگری باشیم.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور همچنین با معاون عمرانی استانداری چهار محال و بختیاری دیدار کرد و در این دیدار آخرین وضعیت خدمات سفر استان، آمادگی دستگاه های خدمات رسان، توسعه گردشگری به عنوان محور اصلی توسعه استان و ... مورد تأکید قرار گرفت.

تیموری در این دیدار گفت: با توجه به اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان دستگاه مشخص استان چهارمحال در اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است، باید در این استان در حوزه گردشگری به عنوان یکی از راهکارهای مهم در ایجاد اشتغال و درآمدزایی بیشتر کار کرد.

همچنین در این نشست بر ضرورت توسعه همه جانبه گردشگری تاکید شد و برنامه ویژه در خصوص توانمند سازی و ظرفیت سازی جامعه محلی، همچنین برندسازی و معرفی جامع ظرفیت ها استان و توسعه محصول گردشگری چهارمحال به عنوان مقصد گردشگری اکوتوریسم کشور از دیگر برنامه های مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 146

به "نشست معاون گردشگری کشور و معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون گردشگری کشور و معاون عمرانی استاندار چهار محال و بختیاری برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید