تور ارزان فرانسه: هتل های لوکس پاریس را بشناسید (قسمت اول)

به گزارش افق بسطام، پاریس، شهر زیبای فرانسه در لیست شهرهای گران جهان قرار گرفته است؛ در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های لوکس در این شهر بپردازیم.

تور ارزان فرانسه: هتل های لوکس پاریس را بشناسید (قسمت اول)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پاریس یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین مقاصد اروپایی در کشور فرانسه است. شهری که به خوراک ها و دسرهای لذیذ، مد و فشن، فرهنگ و هنر، طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی معروفیت جهانی دارد. این شهر زیبا که به شهر نور و عشق معروف است، با هر قدم در گوشه و کنار آن زیبایی های خاص اش، شما را محصور و جادو می نماید. هتل های این شهر نیز از این قضیه مستثنی نیستند و هنر و زیبایی در هتل های این شهر نیز به چشم می خورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های لوکس پاریس بپردازیم؛ همراه ما باشید.

هتل ریتز پاریس (Hotel Ritz Paris)

هتل ریتز یکی از هتل های معروف پاریس است که در قلب پاریس قرار گرفته است و موقعیت جغرافیایی بی نظیر هتل امکان دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر پاریس را فراهم نموده است. سالن اپرای پاریس و باغ Tuileries در فاصله 500 متری از هتل و بعلاوه موزه اورسی (Orsay Museum) در فاصله 900 متری از هتل قرار گرفته است.

این هتل دارای تعدادی رستوران و کافه است و بعلاوه در آن مرکز تناسب اندام و آبگرم شامل استخر، سونا و ماساژ برای مهمانان وجود دارد.

هتل ریتز تا فرودگاه اورلی پاریس 15.6 کیلومتر، تا فرودگاه شارل دوگل پاریس 23.4 کیلومتر، تا فرودگاه پاریس بواویس تیل 67.6 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی واتری 136 کیلومتر فاصله دارد.

تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، حمام اختصاصی و تراس است که همگی آن ها در مقدار های متفاوت و با رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند.

  • آدرس: 15 Place Vendôme, 75001 Paris, France
  • این هتل 5 ستاره و دارای 98 اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای فای رایگان، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه

هتل له موریس پاریس (Hotel Le Meurice)

این هتل در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است و تا ایستگاه متروی Tuileries و باغ Tuileries حدود 0.2 کیلومتر، تا گالری ملی Jeu de Paume حدود 0.3 کیلومتر، تا تئاتر Comedie Caumartin حدود 0.7 کیلومتر و تا اپرا گارنیر 0.8 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل دارای یک مرکز آب گرم و سالن بدنسازی جکوزی دار است. اتاق ها به زیباترین شکل ممکن تزئین شده اند و همه اتاق ها یک حمام مرمری با حوله حمام و دمپایی، تلویزیون متصل به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، فیلم و موسیقی رایگان دارد.

میهمانان می توانند در رستوران Le Dali با منوهای متنوعی که در اختیار مهمانان قرار می دهد، وعده های غذایی خود را نوش جان نمایند یا در تریای 228 به استراحت پرداخته و از اجرای موسیقی شامگاهی لذت ببرند.

  • آدرس: 228 Rue de Rivoli, 75001 Paris, France
  • این هتل 5 ستاره و دارای 160 اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه

هتل ناپلئون پاریس (Hotel Napoleon Paris)

هتل ناپلئون پاریس هتلی 5 ستاره و لوکس با 51 اتاق و 51 سوییت مجلل و زیبا است. هتلی که در قلب شهر پاریس و در برترین جای ممکن قرار گرفته است، به طوری که فاصله این هتل تا طاق پیروزی و خیابان مشهور شانزه لیزه و فروشگاه های جذابش تنها چند قدم است.

اتاق های هتل ناپلئون با شیک ترین و مدرن ترین وسایل منحصر به فرد و کلاسیک در پاریس دکور شده است و محیط گرم و صمیمانه ای را برای مهمانان به وجود آورده است.

اتاق ها و سوییت ها همگی رو به خیابان زیبا de Friedland یا حیاط سرسبز هتل هستند و تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان مدرن و شیک است.

در حمام اتاق های هتل از سنگ مرمر استفاده شده است و در همه آن ها وان حمام و آینه های بزرگ وجود دارد. هتل ناپلئون پاریس یک رستوران بسیار معروف هم به نام کافه Bivouac دارد که غذاهای بسیار لذیذی سرو می نماید، این رستوران یک تراس سرپوشیده و فواره هم دارد.

  • آدرس: 40 Avenue de Friedland, 75008 Paris, France
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 102 اتاق است
  • امکانات هتل: صندوق امانات، وای فای رایگان، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، خشکشویی، نگهداری چمدان ها، خدمات پرستاری کودک، فکس و فتوکپی، روزنامه، ورود حیوانات خانگی مجاز است.

هتل لی بریستول (Hotel Le Bristol Paris)

این هتل در یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های پاریس قرار گرفته است که تا به امروز میزبان افراد خاصی بوده است. این هتل تا برج ایفل حدود 2.2 کیلومتر، تا موزه لوور حدود 2.1 کیلومتر، تا تئاتر Comedie Caumartin حدود 0.9 کیلومتر، تا اپرا گارنیر 1.1 کیلومتر و تا تئاتر Mathurins حدود 0.8 کیلومتر فاصله دارد.

از همان بدو ورود به هتل، مسافران متوجه می شوند که در هتلی خاص اقامت دارند، سالن پذیرایی اتاق ها با مبلمان لوکس دکور شده است و در تمامی اتاق خواب ها طرح کاغذ دیواری با روتختی ها یا مبلمان آن ست شده است.

نمای بیرونی هتل از سنگ مرمر است و بعلاوه در خود هتل باغ زیبایی وجود دارد که می تواند یک گزینه عالی برای صرف یک عصرانه و میان وعده های لذیذ هتل باشد.

در این هتل اتاق ها در مقدار و طراحی های مختلف وجود دارد که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. نکته قابل توجه دیگر در این هتل اتاق ماساژ است که کارشناسان حرفه ای به ارائه خدمات برای مهمانان خود می پردازند.

  • آدرس: 112 Rue du Faubourg Saint-Honoré, 75008 Paris, France
  • این هتل 5 ستاره و دارای 190 اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، آرایشگاه، اینترنت وای فای رایگان، رستوران و پارکینگ، استخر روباز، سولاریوم، اسپا و ماساژ، کلوب بچه ها، منوی ویژه در رستوران، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، اتاق بدون آلرژی، آرایشگاه، خشکشویی، مرکز تجارت، صندوق امانات، باغ، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، چک این/ چک اوت سریع، اجاره خودرو، ورود حیوانات خانگی مجاز است.

هتل رجینا پاریس (Hotel Regina)

هتل رجینا در مرکز پاریس و در نزدیکی موزه لوور و بعلاوه نزدیک به ایستگاه متروی توئیلری (Tuileries) قرار گرفته است که به راحتی به شانزه لیزه و اپرا گارنیه دسترسی خواهید داشت، بعلاوه بوتیک های لوکس وندوم (Vendôme) در 750 متری هتل، ایستگاه قطار شمال در حدود 5 کیلومتری هتل قرار گرفته است و تنها با 15 دقیقه پیاده روی از هتل به موزه اورسی خواهید رسید.

تمامی اتاق ها با طراحی زیبا و شیک دکور شده اند و بعضی از اتاق ها پنجره ای رو به موزه لوور و باغ Tuileries دارند. مهمانان می توانند از غذاهای فرانسوی و فصلی که در رستوران هتل سرو می گردد لذت ببرند و بعلاوه برای عصرانه می توانند در تراس هتل آنچه که دوست دارند، سفارش دهند و نوش جان نمایند.

  • آدرس: 2 Place des Pyramides, 75001 Paris, France
  • این هتل 5 ستاره و دارای 98 اتاق است.
  • امکانات هتل: صندوق امانات، وای فای رایگان، خدمات خشکشویی، اجاره خودرو، پذیرش 24 ساعته، دوچرخه، منوی رژیمی، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، خشکشویی، نگهداری چمدان ها، خدمات دربانی، خدمات پرستاری کودک، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، ورود حیوانات خانگی مجاز است.
منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1829

به "تور ارزان فرانسه: هتل های لوکس پاریس را بشناسید (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: هتل های لوکس پاریس را بشناسید (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید