هرج و مرج در بزرگراه آمریکا به خاطر یک شیر دریایی

به گزارش افق بسطام، حرکت شیر دریایی پرخاشگر به میان بزرگراه ایالتی سن دیگوی آمریکا باعث بروز هرج و مرج در این بزرگراه شد.

هرج و مرج در بزرگراه آمریکا به خاطر یک شیر دریایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شیر دریایی خشمگین با ورود به بزرگراه ایالتی باعث ترافیک در منطقه شد و ماموران محیط زیست را به بزرگراه کشاند.

بنا بر گزارش پلیس بزرگراه یک زن و مرد کوشش می کردند تا شیر دریایی را از بزرگراه رانده تا به جایگاه اصلی خود بازگردد در این میان به رانندگان هشدار داده می شد تا سرعت خود را کم نموده تا با شیر دریایی برخورد نکنند.

به گزارش پلیس این شیر دریایی از گله خود در خلیج سن دیگو دور شده و مسیری دیگر برای خود انتخاب نموده است.

لزلی فرناندز، که در این ویدئو در حال یاری به شیر دریایی نشان داده شده است، به FOX5 San Diego گفت: ما فقط سعی می کردیم حیوان را از یک طرف بزرگراه به طرف دیگر نرودو شیر دریایی را در وسط نگه داریم.

فرناندز ادامه داد: شیردریایی حالتی تهاجمی داشت و سعی می کرد به سمت ترافیک حرکت کند.

به گفته کارکنان SeaWorld، شیر دریایی نر 250 پوندی قبلاً به وسیله امدادگران در تاسیسات حیات دریایی برچسب زده شده اند.

اریک اوتجن، یکی از اعضای تیم نجات SeaWorld، در مصاحبه با FOX5 San Diego، گفت: اوایل نوامبر این شیر دریایی از یک بزرگراه نجات یافته و مدت کوتاهی پس از آن آزاد شد و از آن موقع در موقعیت ها و نقاط عجیب و غریب ظاهر شده است.

سخنگوی شیلات بیان نمود که در حال آنالیز این موضوع است که آیا باید این شیر دریایی ماجراجو را در اسارت دائمی در آورد یا خیر؟ زیرا بارها این شیر دریایی زیستگاه خود را در خلیج ترک نموده و سر از مکان های مختلف در آورده و دردسر ساز شده است.

به گفته San Diego Union-Tribune، در گذشته، شیر دریایی خطاکار در امتداد پیاده روی در Mission Beach، نزدیک به اغذیه فروشی در Mission Bay، و بعلاوه در پایگاه نیروی دریایی در Point Loma دیده شده است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1883

به "هرج و مرج در بزرگراه آمریکا به خاطر یک شیر دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرج و مرج در بزرگراه آمریکا به خاطر یک شیر دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید