هم بنیان گذار وان پلاس این شرکت را ترک کرد

به گزارش افق بسطام، کارل پی (Carl Pei)، هم بنیان گذار وان پلاس، این شرکت را ترک نموده است. طبق گزارش سایت Android Central، دو منبع مطلع به این سایت گفته اند که آقای پی چند هفته قبل از وان پلاس جدا شده و دیگر در نمودار سازمانی این کمپانی دیده نمی گردد. آقای پی به همراه پیت لاو (Pete Lau) در سال 2013 وان پلاس را تاسیس کردند و وان پلاس که یکی از زیرمجموعه های شرکت اوپو محسوب می گردد، در عرض چند سال به یکی از مهم ترین برندهای حوزه موبایل تبدیل شده است.

هم بنیان گذار وان پلاس این شرکت را ترک کرد

در همین زمینه، یک یادداشت داخلی برای کارکنان وان پلاس ارسال شده و این شرکت هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید ننموده است. سایت TechCrunch گزارش داده که آقای پی می خواهد شرکت خود را تاسیس کند ولی معلوم نیست این شرکت در چه حوزه ای فعالیت خواهد نمود.

این در حالی است که فردا شرکت وان پلاس از گوشی پرچم دار وان پلاس 8T رونمایی می نماید. ترک هم بنیان گذار وان پلاس پیش از معرفی یک محصول مهم، سوالاتی را در خصوص چگونگی خروج او از شرکت مطرح نموده است.

اگرچه بیش از 2700 نفر برای وان پلاس کار می نمایند، ولی از دست دادن چنین مدیر رده بالایی احتمالا منجر به اعمال بعضی تغییرات بر روی محصولات آینده این شرکت خواهد شد. طی ماه های گذشته، شایعات مختلفی در رابطه با تقابل این دو بنیان گذار منتشر شده که طبق آن ها ظاهرا آقای پی زیر سایه همکار قدیمی خود یعنی پیت لاو قرار گرفته که در حال حاضر مدیرعامل وان پلاس است.

کارل پی در ماه های اخیر مدیریت برند Nord را بر عهده داشته و قرار است وان پلاس Nord در قالب دو گوشی به نام های Nord N10 و Nord N100 راهی بازار آمریکا گردد. طبق یادداشت ارسال برای کارکنان وان پلاس، مدیر این شرکت در هند از این به بعد مدیریت سری Nord را بر عهده می گیرد. در هر صورت باید ببینیم این مدیر مشهور حوزه موبایل قرار است چه شرکتی را راه اندازی کند.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1076

به "هم بنیان گذار وان پلاس این شرکت را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم بنیان گذار وان پلاس این شرکت را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید