وضع حمل اجباری زن آمریکایی در سلول انفرادی

به گزارش افق بسطام، وکیل تسخیری یک زن آمریکایی اطلاع داد که زندانبانان زندان برووارد در کالیفرنیا موکل او را مجبور کردند که در سلول انفرادی به تنهایی و بدون حضور پزشک فرزند خود را به جهان بیاورد.

وضع حمل اجباری زن آمریکایی در سلول انفرادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک زن باردار آمریکایی علیرغم درخواست یاری از زندانبانان زندان شهرستان برووارد ایالت کالیفرنیا برای یاری به او که در آستانه فارغ شدن بود، بالاجبار به تنهایی فرزند خود را در سلول انفرادی به جهان آورد.

بنا بر گزارش میامی هرالد، هاوارد فینکلستاین وکیل تسخیری تامی جکسون 34 ساله در نامه ای اعلام نمود، موکلش ماه گذشته مجبور شده در سلول انفرادی وضع حمل کند.

در نامه وکیل جکسون خطاب به گرگوری تونی کمیسر پلیس شهرستان برووارد، او از بی توجهی زندانبانان به وضعیت حاد موکلش شکایت نموده است.

در این نامه آمده که خانم جکسون ساعت 3:15 دقیقه صبح روز دهم آوریل از زندانبانان خواسته بود به او یاری نمایند اما آنها توجهی نکردند.

به گفته این وکیل آمریکایی، زندانبانان در ساعت 10 صبح آن روز به سلول انفرادی جکسون رجوع کردند و او را در حالی که روز زمین دراز کشیده و نوزادش را در دست داشته، ملاحظه کردند.

زندان شهرستان برووارد آمریکا

در متن شکایت ارائه شده به رئیس پلیس این شهرستان در ایالت کالیفرنیا آمده است: او(تامی جکسون) مجبور شد که به تنهایی(و بدون هر گونه یاری پزشکی) فرزندش را به جهان بیاورد.

کمیسر شهرستان برووارد اعلام نموده که دو روز بعد از این اتفاق، از وقوع آن خبردار شده و تحقیقات داخلی خود را شروع نموده است.

اظهارنظر مقام های آمریکایی درباره این ماجرا در حالی مطرح شده که وکیل او می گوید زندانبانان و کادر پزشکی زندان، از قبل کاملا در جریان وضعیت موکلش قرار داشتند اما یاریی به وی نکردند.

بعد از جنجال ها درباره این ماجرا، مقام های آمریکایی حالا می گویند که تامی جکسون در بیمارستان در حال بهبودی است اما درباره وضعیت نوزاد او خبری منتشر نشده است.

جکسون ابتدا ژانویه 2019 به خاطر حمل کوکائین بازداشت، متهم و سپس آزاد شد اما اواخر مارس به دلیل آنکه خودش را به دادگاه معرفی نکرد، باز هم بازداشت شده بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 69

به "وضع حمل اجباری زن آمریکایی در سلول انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع حمل اجباری زن آمریکایی در سلول انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید