وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را رد می نماید؛ به کانادایی ها نیازی نداریم!

به گزارش افق بسطام، تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا شانس امضای قرارداد با آلفونسو دیویس را داشته، اما بارتومئو با ارائه یک دلیل عجیب این بازیکن را برای بارسلونا جذب نکرده است.

وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را رد می نماید؛ به کانادایی ها نیازی نداریم!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ملاقات بایرن مونیخ مقابل بارسلونا که با نتیجه عجیب 8-2 به خاتمه رسید، آلفونسو دیویس یکی از ستاره های بایرن بود که بار ها با حرکات خود مدافعین بارسلونا را به زحمت انداخت و به هم تیمی هایش پاس گل داد.

دیویس قبل از پیوستن به بایرن مونیخ در تیم ونکوور وایت کپس بازی می کرد و با مبلغ 10 میلیون یورو به تیم مونیخی پیوست تا یکی از اصلی ترین عاملین حذف بارسا گردد، اما نکته مهم اینجاست خود بارسلونا شانس امضای قرارداد با این بازیکن را داشته، اما آن را از دست داده است.

طبق اعلام مارکا، لوئیز عمر تاپیا، از خبرنگاران مشهور در حساب شخصی خود توئیتر نوشته: هریستو استویچکوف درباره آلفونسو دیویس ماه ها قبل از پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ با بارتومئو صحبت نموده، اما بارتومئو جواب داده او کانادایی است. ممنون!. به این ترتیب بارسلونا شانس حضور این بازیکن در نیوکمپ را از دست داده تا دیویس در مرحله یک چهارم نهایی اینگونه مقابل بارسلونا بدرخشد و تنها حسرت برای کاتالان ها باقی بماند.

دیویس پس از خاتمه دوران قرنطینه در بایرن عالی کرد نموده و یکی از ستاره های قرمزپوشان مونیخی بوده. او به تازگی قراردادش را با بایرن تا سال 2025 تمدید نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 905

به "وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را رد می نماید؛ به کانادایی ها نیازی نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی بارتومئو ستاره بایرن مونیخ را رد می نماید؛ به کانادایی ها نیازی نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید