انتها کار ایران با 3 مدال

به گزارش افق بسطام، به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای 1 و 2 مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار گردید و در سرانجام تیم پنج نفره کشورمان به وسیله، محمدهادی ساروی در وز 97 کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن 63 کیلوگرم به مدال نقره و محدمحسین محمودی در وزن 82 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

انتها کار ایران با 3 مدال

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه 7 بر 6 مقابل چن ونجی از چین بازنده شد و نهم شد.

در وزن 63 کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه 8 بر 4 مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه 9 بر 5 مقابل آرنوات رضوان از رومانی به فزونی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. دلیری در ملاقات فینال با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 1 کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در ملاقات ماقبل پایانی با نتیجه 9 بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به ملاقات رده بندی رفت. گرایی در این ملاقات با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه 5 بر 1 از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 5 مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با نتیجه 5 بر 4 از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 9 بر 1 مقابل لیائو یان از چین به فزونی دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه 8 بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به فزونی رسید. ساروی در دور سوم با نتیجه 12 بر 1 آروی ساوولاینن از فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه 3 بر 2 مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به ملاقات فینال راه یافت. ساروی در ملاقات پایانی با نتیجه 9 بر 1 بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1927

به "انتها کار ایران با 3 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار ایران با 3 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید