پیدا شدن جسد دومین مفقود سیل کلیبر

به گزارش افق بسطام، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: پس از ساعت ها کوشش و جستجو، جسد دومین مفقود سیل عصر دیروز کلیبر پیدا شد.

پیدا شدن جسد دومین مفقود سیل کلیبر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ محمدباقر هنربر اضافه نمود: جسد یافت شده مربوط به فردی حدود 65 ساله است که برای تشخیص هویت دقیق فرستاده شده است.

وی ادامه داد: ظهر امروز هم جسد یک نوجوان 12 ساله که روز گذشته در سیل جان باخته بود، به همت نیرو های حاضر در محل پیدا شد.

هنربر در خصوص آخرین وصعیت منطقه ها سیل زده شهرستان کلیبر هم گفت: گاز لوله کشی اغلب روستا های سیل زده وصل شده است و با حضور اکیپ های گاز شهرستان های کلیبر، ورزقان و اهر، گاز سه روستا هم تا ظهر فردا برقرار می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اضافه نمود: مشکل دسترسی به آب شرب روستا های بخش آبش احمد هم رفع شده است و ساکنان آن ها از نخستین ساعات بامداد سه شنبه از این نعمت خدادادی برخوردار می شوند.

هنربر ادامه داد: امروز آب و نان در روستا های فاقد آب و گاز بین ساکنان آن ها توزیع شد و نیرو های راهداری هم از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور یافته و در حال جاگذاری باکس در محل پل های تخریب شده هستند.

عصر دیروز یکشنبه در زمان کوتاهی بارش 70 میلی متری باران در شهرستان کلیبر موجب وقوع سیل شد.

سیل در 4 روستای این شهرستان شامل گوار، سهریق، عربشاه خان و چای کندی رخ داد و در این حادثه، خساراتی جدی به تاسیسات زیربنایی شامل خط انتقال گاز، برق و آب شرب وارد شد.

سیل 11 دستگاه خودرو و تراکتور را با خود برد؛ 2 دهنه پل آسیب جدی دید و بیش از 200 راس دام سبک و سنگین تلف شدند؛ باغ ها و حاشیه رودخانه سئلین چای و کلیبر چای هم در این سیل خسارت دیدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1580

به "پیدا شدن جسد دومین مفقود سیل کلیبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن جسد دومین مفقود سیل کلیبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید