پیشنهاد برگزاری سری آ در تمام ایام هفته، فوتبال در ایتالیا روزانه می گردد

به گزارش افق بسطام، این پیشنهاد طوری است که بازی ها در زمان های مختلف از روز برگزار گردد و بازی ها در تمام 7 روز تقسیم گردد. این پیشنهاد برای بستن پرونده بازی های این فصل سری آ تا تاریخ 2 آگوست(12 مرداد) است و همچنین حق پخش تلویزیونی باشگاه ها برای فصل آینده دچار مشکل نگردد.

پیشنهاد برگزاری سری آ در تمام ایام هفته، فوتبال در ایتالیا روزانه می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

یک رسانه ایتالیایی اطلاع داد پیشنهادی روی میز فدراسیون قرار گرفته است که ادامه مسابقات سری آ را در تمام ایام هفته برگزار کند.

به گزارش فارس، نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا اطلاع داد در صورت ازسرگیری سری آ از تاریخ 20 ژوئن(31 خرداد) پیشنهادی روی میز فدراسیون است تا در تمام ایام هفته بازی ها برگزار گردد.

این پیشنهاد طوری است که بازی ها در زمان های مختلف از روز برگزار گردد و بازی ها در تمام 7 روز تقسیم گردد. این پیشنهاد برای بستن پرونده بازی های این فصل سری آ تا تاریخ 2 آگوست(12 مرداد) است و همچنین حق پخش تلویزیونی باشگاه ها برای فصل آینده دچار مشکل نگردد.

سری آ ایتالیا مثل تمام لیگ های فوتبال جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر اسفند 98 به حالت تعلیق درآمد و قرار شده بعد از توقف 3 و نیم ماهه از 31 خرداد شروع گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 849

به "پیشنهاد برگزاری سری آ در تمام ایام هفته، فوتبال در ایتالیا روزانه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد برگزاری سری آ در تمام ایام هفته، فوتبال در ایتالیا روزانه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید