پیش بینی برنامه های نکوداشت روز جانباز و روز شهید با عنوان شکوه ایثار

به گزارش افق بسطام، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به نزدیکی ایام گرامیداشت جانبازان و مقام شهدا اشاره کرد و اضافه کرد: این تقارن دلنشین فرصتی است تا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی بتوانیم هفته ای با عنوان شکوه ایثار را رقم بزنیم.

پیش بینی برنامه های نکوداشت روز جانباز و روز شهید با عنوان شکوه ایثار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عبداله پاکاری در نشست شورای معاونین، ایثارگران را قهرمانان ملی دانست و گفت: هدف تمامی مجموعه بنیاد که توفیق خدمتگزاری به این قشر معزز را دارند ارائه بهترین شکل خدمت در چارچوب قانون است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه به نزدیکی ایام گرامیداشت جانبازان و مقام شهدا اشاره کرد و افزود: این تقارن دلنشین فرصتی است تا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی بتوانیم هفته ای با عنوان شکوه ایثار را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله دستگاه هایی است که به صورت چند بعدی در عرصه های فرهنگی، آموزشی، درمان، تعاون و امور اجتماعی فعالیت می کند، گفت: برنامه های بنیاد برای پاسداشت این دو مناسبت بزرگ و عزیز باید در تمامی ابعاد بوده و تمامی همکاران نسبت به برگزاری مطلوب برنامه ها اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1862

به "پیش بینی برنامه های نکوداشت روز جانباز و روز شهید با عنوان شکوه ایثار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی برنامه های نکوداشت روز جانباز و روز شهید با عنوان شکوه ایثار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید