گلایه مهاجری از طرفداران فوتبال در تبریز

به گزارش افق بسطام، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی از اینکه طرفداران فوتبال تبریز از بازی تیمش استقبال کمی کردند، گلایه مند است.

گلایه مهاجری از طرفداران فوتبال در تبریز

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: امروز برد ارزشمندی کسب کردیم. به مردم خوب تبریز تبریک می گویم. یک گلایه دارم. دوست داشتم امروز استقبال از بازی ما بیشتر بود. ما خیلی احتیاج داشتیم به حضور هواداران. دست هوادارانی که آمدند درد نکند. دست تک تک آن ها را می بوسم. از دقیقه یک خیلی خوب ما را تشویق کردند ولی این تیم که تازه هویتش را پیدا می نماید به طرفدار احتیاج دارد. هواداران فوتبال تبریز، چه هواداران ماشین سازی چه تراکتورسازی و چه دیگر تیم های تبریزی نباید ما را امروز تنها می گذاشتند.

او ادامه داد: امیدوارم در بازی های بعدی استقبال بهتر از این باشد. امروز یک بازی سنگین داشتیم و حریف، هفته گذشته بازی خوبی برابر سپاهان انجام داد و حتی می توانست سپاهان را ببرد. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار نموده بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که به جز زدن ضربه آخر تمرکز خوبی داشتند. ما از دقیقه دو بازی تا لحظات پایانی صاحب موقعیت شدیم اما شکل بازی فرق می کرد. حریف با یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشت. آن ها برابر سپاهان انتقال توپ به حمله را خوب انجام دادند اما امروز ما این اجازه را به آن ها ندادیم. بعد از اینکه گل زدیم نوع بازی عوض شد و ما فرصت داشتیم که از خلأ پشت مدافعان آن ها و در ضد حمله استفاده کنیم. موقعیت هایی هم داشتیم اما متأسفانه استرس برد تا لحظه آخر ما را تحت فشار قرار داد و باعث شد توپ به دروازه حریف وارد نشود. کیفیت زمین هم روی روند کار ما تأثیر گذاشته بود.

مهاجری اضافه نمود: هیچ تیمی نمی تواند نود دقیقه شکل ثابتی داشته باشد. امروز هم بازی ما خارج از این قاعده نبود. ضمن احترام به آبادان و فوتبال آبادان، امروز بازیکنان من خیلی خوب روی نفت کنترل داشتند. روی ضربات ایستگاهی آن ها بازیکنان خطرناکی مثل ریکانی و میلاد جهانی داشتند. این موضوع ما را تحت فشار قرار داده بود ولی بازیکنان من بازی را خوب کنترل کردند. ما فوتبالیست هایی هم داریم که توان شان این است. من معتقد هستم بازیکنانم خیلی خوب کوشش کردند. نوع بازی ما سخت ترین نوع فوتبال است. می توانستیم در دفاع باشیم و از توپ های بلند استفاده کنیم. 49 درصد به لحاظ فنی پیشرفت نموده ایم. می توانیم تیم را به همین شکل حفظ کنیم در بازی با سپیدرود کیفیت مان را ارتقا بدهیم.

او در پاسخ به این پرسش که خالقی فر چرا به عقب برمی شود بیان نمود: این خصلت فوتبال خالقی فر است البته در برخی جاها ما از او می خواهیم که این کار را انجام بدهد. مثلاً در نیمه دوم وقتی خالقی فر به عقب برمی گشت دفاع آن ها جلو می آمد و ما تحت فشار قرار می گرفتیم. ما احسان تأییدی را آوردیم تا دفاع آن ها را تحت فشار بدهد.

احسان در نیمه دوم خیلی تحت فشار بود. او هنوز در شرایط مسابقه نیست و بدنش اصطلاحاً خالی نموده است. فکر می کنم تا دو هفته دیگر در شرایط آرمانی قرار بگیرد تا به ما یاری کند.

مهاجری در خصوص اینکه تیمش موقعیت های زیادی از دست داد هم گفت: ما امروز موقعیت های زیادی از دست دادیم. هیچ چیزی در زندگی یک روزه اتفاق نمی افتد و صبر می خواهد. برای یک فوتبال اصولی باید قدم به قدم جلو برویم. این اتفاق در تیم ما در حال افتادن است. به نظر من بازیکنانم این قابلیت را دارند که از آن ها دفاع کنیم. ما هم در دفاع و هم در ضد حمله توانایی داریم.

او در خصوص یوسف سیدی هم اظهار کرد: کودک درون سیدی خیلی زنده است. اولین روز به من گفت 3 ماه است که تمرین می کنم. در بازی با شهرداری 10 دقیقه از او استفاده کردیم. در یک بازی دیگر هم او را بازی دادیم اما چون آماده نبود مصدوم شد. الان مصدومیتش رفع شده و فکر می کنم از بازی بعدی بتواند بازی کند. او در بحث دفاع و حمله به ما خیلی یاری می نماید. سیدی یک بازیکن چند پسته است. مشکل دیگر ما این است که بازیکنان دیر به ما اضافه شدند و آماده کردن آن ها زمان می برد. علوان زاده هم می خواهد پیشرفت کند و ما هم به او یاری می کنیم. او امروز بازی مثبتی انجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 26

به "گلایه مهاجری از طرفداران فوتبال در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه مهاجری از طرفداران فوتبال در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید