تور بمبئی: گلکسی M13 5G به زودی در هند عرضه می گردد

به گزارش افق بسطام، سامسونگ پس از معرفی سری گوشی های پرچم دار گلکسی S22 که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شده، به تازگی تصمیم به رونمایی از گوشی های نو خود گرفته و این تصمیم را با معرفی چند گوشی هوشمند میان رده از سری A و M عملی نموده است. در ادامه این فرایند، غول فناوری کره ای تصمیم دارد در تاریخ دوم آوریل (13 فرودین ماه) به سراغ معرفی گوشی های نو سری M رفته و گوشی گلکسی 5G M33 را در کشور هند معرفی کند. در حالی که هیچ خبری در خصوص دیگر گوشی مورد انتظار یعنی گلکسی M23 در فضای مجازی وجود ندارد، اما طبق گفته منابع معتبر فراوری گلکسی 5G M13 در کشور هند در حال اجرا است و این یعنی به زودی ما شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ خواهیم بود.

تور بمبئی: گلکسی M13 5G به زودی در هند عرضه می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت 91mobiles، غول فناوری کره ای فراوری گوشی های هوشمند تازه گلکسی 5G M13 را در کشور هند شروع نموده که این گوشی با شماره مدل SM M135 در وب سایت های صدور گواهینامه ظاهر می گردد. گوشی های سری گلکسی M در کنار سری F و A، میان رده های سامسونگ را تشکیل می دهند. البته تمرکز اصلی سامسونگ فعلا روی سری گلکسی A معطوف شده اما در سری M هم گوشی های بسیار خوبی وجود دارند که سامسونگ آن ها را برای یک سری از بازارهای خاص عرضه می نماید. در حال حاضر گوشی های زیادی از سری گلکسی M با قیمت و مشخصات فنی مختلف وجود دارند اما به نظر می رسد شرکت کره ای می خواهد به زودی از گوشی تازهی در این سری رونمایی کند و آن را در اختیار کاربران علاقمند به این سری قرار دهد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص این گوشی هوشمند تازه و میان رده سامسونگ وجود ندارد. اما از آن جایی که این گوشی عضو تازه سری M به شمار می آید می توان حدس زد که با یک باتری با ظرفیت عجیب و غریب معرفی گردد. بعلاوه که از نام این گوشی هوشمند پیداست، از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می نماید که این مقوله یک قابلیت بسیار خوب و مدرن برای این گوشی هوشمند میان رده به شمار می آید. اکنون بد نیست به یادآوری مشخصات نسل قبلی این گوشی هوشمند یعنی گلکسی M12 بپردازیم.

اگر به یاد بیاورید، سامسونگ از گلکسی M12 در اسفند ماه سال 1399 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند میان رده از نمایشگر 6/5 اینچی LCD با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. درون بدنه آن باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که از شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می نماید. برای مقایسه می توانیم به رقیب این گوشی یعنی ردمی نوت 10 اشاره کنیم که مبتنی بر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از نمایشگر اولد 60 هرتزی استفاده می نماید. قلب تپنده این گوشی، تراشه اگزینوس 850 است که بعضی از گوشی های سری گلکسی A از آن بهره می برند.

این تراشه حدود دو سال قبل معرفی شده و از نظر مشخصات، ضعیف تر از اسنپدراگون 678 موجود در ردمی نوت 10 محسوب می گردد. البته اگزینوس 850 یک تراشه 8 نانومتری است ولی اسنپدراگون 678 با فناوری ساخت 11 نانومتری فراوری شده است. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه دیده می گردد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 5 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم وجود دارد.

در بریدگی نمایشگر قطره ای شکل هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند. حسگر اثر انگشت هم در لبه کناری تعبیه شده است. در بدنه این گوشی فقط یک اسپیکر تعبیه شده ولی به لطف جک هدفون، کاربران می توانند هدفون سیمی خود را به آن وصل نمایند. این گوشی بعلاوه از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی می نماید.

پیش تر نیز شاهد این بودیم که این شرکت بزرگ فناوری از گوشی های هوشمند گلکسی M23 و M33 در اسفند ماه سال گذشته رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند تازه و میان رده سامسونگ برخلاف طراحیشان از لحاظ مشخصات فنی بسیار شبیه به هم هستند. از جمله شباهت های این دو گوشی سری M می توان به نمایشگر 6/6 اینچی TFT با رزولوشن 1080، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی عمق میدان اشاره نمود. در روزهای آینده احتمالاً اخبار دقیق تری در خصوص مشخصات گلکسی 5G M13 در رسانه های خبری منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1874

به "تور بمبئی: گلکسی M13 5G به زودی در هند عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: گلکسی M13 5G به زودی در هند عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید