10 پدر سلبریتی که بچه ها خود را به تنهایی بزرگ کردند

به گزارش افق بسطام، امروزه مادران مجرد بیشتری را می بینیم که بچه ها خود را به تنهایی بزرگ می نمایند، اما تماشا پدران مجردی که این نقش را به تنهایی برعهده گرفته باشند هنوز چندان رایج نیست. با این حال تعداد مردانی که این مسئولیت را به طور کامل به عهده بگیرند و در بزرگ کردن بچه ها خود نقش فعال داشته باشند، در حال افزایش است.

10 پدر سلبریتی که بچه ها خود را به تنهایی بزرگ کردند

کالین فارل

به گزارش روزیاتو، کالین فارل 2 پسر به نام های هنری و جیمز دارد که مسئولیت بزرگ کردن آن ها را به تنهایی برعهده داشته است. جیمز حاصل رابطه نافرجام فارل با مدلی به نام کیم بردنیو است. فارل بعداً از بازیگری لهستانی به نام آلیسیا باکلدا کرس، صاحب پسر دوم خود هنری شد، اما این رابطه او هم پس از مدتی به جدایی انجامید.

نیکلاس کیج

وستون پسر نیکلاس کیج در سال 1990 به جهان آمد. کمی پس از تولد وستون، رابطه کیج و مادر او، مدلی به نام کریستینا فولتن به سرانجام رسید. کیج بر اساس توافقی که با فولتن کرد، در ازای گرفتن حضانت پسرشان، برای او خانه ای در محله هالیوود خریداری کرد. وستون حالا به عنوان موزیسین مشغول کار است و تجربه هایی هم در زمینه بازیگری داشته است.

لیام نیسون

در سال 2009 همسر لیام نیسون، ناتاشا ریچاردسون بر اثر جراحات ناشی از وقوع سانحه ای در حین اسکی جان خود را از دست داد و مسئولیت بزرگ کردن پسران شان، دنیل و مایکل که آن موقع 12 و 13ساله بودند برعهده نیسون نهاده شد. پس از این تراژدی، نیسون دیگر هرگز ازدواج نکرد و خود را وقف پرورش بچه هاش کرد.

جورج لوکاس

جورج لوکاس خالق جهانی جنگ ستارگان 3 فرزندخوانده دارد که مسئولیت بزرگ کردن آن ها را به تنهایی برعهده داشته است. او ابتدا به همراه همسر سابقش سرپرستی دختری به نام آماندا را برعهده گرفت که پس از جدایی او و همسرش، سرپرستی آماندا برعهده لوکاس باقی ماند. پس از آن لوکاس سرپرستی یک دختر دیگر به نام کیتی و پسری به نام جت را برعهده گرفت. لوکاس در سال 2013 با ملودی هابسون، مدیر شرکت انیمیشن سازی دریم ورکس ازدواج کرد و آن ها صاحب یک دختر شدند.

نورمن ریداس

نورمن ریداس برای مدتی مسئولیت بزرگ کردن پسرش، مینگس را به تنهایی برعهده داشت. مادر مینگس سوپرمدلی به نام هلنا کریستنسن است که رابطه ریداس با او پس از حدود 5 سال به سرانجام رسید. با این حال، آن ها حضانت پسر خود را به طور مشترک برعهده گرفتند و مینگس در ابتدا پیش پدرش زندگی می کرد. او حالا 20ساله است. ریداس از سال 2016 با دایان کروگر، بازیگر هالیوود در رابطه عاشقانه است و این زوج صاحب یک دختر شده اند.

آل پاچینو

آل پاچینو علیرغم آنکه هرگز ازدواج ننموده، اما 3 فرزند دارد. بزرگ ترین دخترش جولیا که حاصل رابطه نافرجام او با یک استاد بازیگری به نام جان ترنت است در سال 1989 به جهان آمد. پاچینو در سال 2001 از بازیگری به نام بورلی دی آنجلو صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام های اولیویا و آنتون شد. این زوج پس از چند سال راه خود را از یکدیگر جدا کردند، اما حضانت بچه ها شان را به طور مشترک برعهده گرفتند، امری که این امکان را به آن ها می داد تا با هم پدر و هم مادر خود به یک مقدار وقت بگذرانند.

پیرس برازنان

پیرس برازنان پس از ازدواج با بازیگری به نام کساندرا هریس، به همراه او سرپرستی دختری به نام شارلوت و پسری به نام کریس را برعهده گرفت. این زوج 3 سال بعد صاحب پسری به نام شان نیز شدند. با این حال، در سال 1991 سرطان جان هریس را گرفت و از آن موقع برازنان خود را وقف بزرگ کردن بچه ها شان کرد. دست سرنوشت، اما در سال 1994 برازنان را با روزنامه نگاری به کیلی شی اسمیت آشنا کرد و آن ها در سال 2001 با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج بعداً صاحب 2 پسر شدند.

پیرس برازنان

لنی کراویتز پس از جدایی از همسر خود لیزا بونت در سال 1993 مسئولیت بزرگ کردن دخترشان زویی را به تنهایی برعهده گرفت. گرچه کراویتز و بونت حضانت فرزندشان را به طور مشترک برعهده گرفته بودند، زویی پس از رسیدن به 11 سالگی خود تصمیم گرفت به طور تمام وقت با پدرش زندگی کند. زویی کراویتز خود حالا بازیگر مشهوری شده است.

جیمی فاکس

جیمی فاکس 2 دختر به نام های کورین و آنلیز از روابط سابق خود، با حسابداری به نام کانی کلاین و یک مشاور ازدواج و خانواده به نام کریستین گرانیس دارد. فاکس به عنوان یک پدر مجرد بزرگ کردن دختران خود را به تنهایی برعهده داشته و به گفته خودش علیرغم مشغله های حرفه ای فراوانش همیشه سعی نموده بچه هاش را در اولویت قرار دهد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بچه ها زیادی دارد. او در سال 2010 صاحب اولین فرزند خود کریستیانو جونیور شد که به وسیله رحم اجاره ای به جهان آمد. رونالدو پسر خود را به تنهایی بزرگ می کرد تا اینکه در سال 2017 با جورجینا رودریگز آشنا شد. این فوتبالیست پرتغالی چند ماه پس از شروع رابطه عاشقانه اش با رودریگز، صاحب یک دختر و پسر دوقلو به نام ایوا و ماتئو شد که آن ها هم به وسیله رحم اجاره ای به دنیا آمدند.

رونالدو و رودریگز در همان سال 2017 صاحب اولین فرزند مشترک خود، دختری به نام آلانا مارتینا شدند. رودریگز بار دیگر در سال 2021 یک دختر و پسر دوقلو از رونالدو باردار شد، اما در سال 2022 هنگام تولد دوقلو ها نوزاد پسر مرده به جهان آمد و تنها نوزاد دختر باقی ماند که نامش را بلا گذاشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2065

به "10 پدر سلبریتی که بچه ها خود را به تنهایی بزرگ کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پدر سلبریتی که بچه ها خود را به تنهایی بزرگ کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید