230میلیارد تومان اعتبار برای دامغان جذب شد

به گزارش افق بسطام، علیزاده گفت: سال گذشته 30 میلیارد تومان بودجه برای کل شهرستان جذب شد، اما با تلاش های اجرا شده توانستیم 200 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه جذب کنیم.

230میلیارد تومان اعتبار برای دامغان جذب شد

به گزارش خبرنگاران از سمنان، علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه بودجه رسمی شهرستان دامغان در سال 99 درمجموع 45 میلیارد تومان بود که از این 45 میلیارد تومان نزدیک به 60 درصد آن محقق شد، تاکید کرد: بودجه دامغان در سال گذشته در واقع نزدیک به 30 میلیارد تومان بود که اندک محسوب می شد.

وی اضافه کرد: در یک سال اخیر با تلاش ها و دیدار های اجرا شده با وزرا و معاونان وزرای و اعضای کابینه خوشبختانه 200 میلیارد تومان مازاد بر بودجه سالانه شهرستان، از امکانات ملی و بودجه ملی برای مجموعه های شهرستان دامغان آورده شد که در قالب های مختلف به اجرا درآمده یا در آینده نزدیک عملیاتی می شود.

عضو خانه ملت درباره اختصاص اعتبار به طرح های عقب افتاده شهرستان دامغان، اظهار داشت: پروژه سدّ شهید ساجدی که شاید نزدیک به 40 سال این پروژه معطل مانده بود و خوشبختانه بودجه خوبی برای آن گرفته شد که امیدواریم تا آخر سال جاری آن شاهد افتتاح آن باشیم.

علیزاده برمی با اشاره به طرح آبرسانی روستای کوه زر و با بیان اینکه این منطقه در مسئله آب مسائل جدی داشتند، گفت: در منطقه کوه زر پروژه آب در دست اجرا است و تنها برای همین پروژه لوله کشی 64 میلیارد تومان به صورت مجزا جذب شده که بتوانیم مسائل آب روستا های جنوب دامغان را کاهش دهیم.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1742

به "230میلیارد تومان اعتبار برای دامغان جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "230میلیارد تومان اعتبار برای دامغان جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید