آمادگی و آینده نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری های نوین لازم است ، شرکت ارتباطات زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش افق بسطام، عیسی زارع پور در بازدید از شرکت ارتباطات زیرساخت بر اهمیت و نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه ارتباطی کشور تاکید نمود.

آمادگی و آینده نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری های نوین لازم است ، شرکت ارتباطات زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش ، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در جمع هیئت م دیره، مدیران و معاونان شرکت زیرساخت حضور یافت و از بخش های مختلف این شرکت تماشا کرد. در ابتدای این ملاقات، حمید فتاحی، معاون وزیر و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت، گزارش جامعی از عملکرد، اقدامات و برنامه های این شرکت ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خود را ارائه کردند.

نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه ملی اطلاعات

در ادامه ملاقات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در تأمین زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات را حائز اهمیت دانست و از آن به اسم زیرساخت فضای مجازی کشور یاد کرد. زارع پور فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات پایدار و باکیفیت در جای جای کشور را لازمه توسعه فرهنگی، مالی و ایجاد کسب و کار های متنوع دانست.

زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش کلیدی شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه فضای مجازی گفت: این شرکت در توسعه فضای مجازی و به طور کلی در برقراری دسترسی های ارتباطی نقش محوری دارد و می توانیم آن را به قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات تعبیر کنیم. البته فارغ از آن، وظیفه مرزبانی فضای مجازی و برقراری امنیت سایبری را هم برعهده دارد که این مهم اهمیت شرکت ارتباطات زیرساخت را دو چندان می نماید.

وی اضافه کرد: نقش شرکت ارتباطات زیرساخت را برای کشور و توسعه شبکه ملی اطلاعات فوق العاده حیاتی می دانم و این نتیجه زحماتی است که همکاران در سال های متمادی کشیده اند تا داشته های این شرکت سرمایه ای برای کشور باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه خواهان برنامه ریزی مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایجاد آمادگی و آینده نگری در حوزه فناوری های نوین شد.

زارع پور در ادامه از بخش های مختلف شرکت ارتباطات زیرساخت تماشا و با کارکنان این شرکت تبادل نظر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1621

به "آمادگی و آینده نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری های نوین لازم است ، شرکت ارتباطات زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی و آینده نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری های نوین لازم است ، شرکت ارتباطات زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید