اجرای نمایشنامه خوانی در فرهنگسرای امید

به گزارش افق بسطام، کارگاه نمایشنامه خوانی هیچ وقت هیچ چیزی کامل تموم نمی شه روز پنج شنبه 10 شهریور ماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برگزار می گردد.

اجرای نمایشنامه خوانی در فرهنگسرای امید

به گزارش خبرنگاران، مدیر فرهنگی و هنری منطقه13 و رئیس فرهنگسرا امید دراین باره گفت: کارگاه نمایشنامه خوانی هیچ وقت هیچ چیزی کامل تموم نمی شه به همت نگارخانه آبی و با مشارکت کانون سرزمین صدا در فرهنگسرای امید اجرا می گردد.

پروانه دوستی اضافه نمود: نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برای استفاده از ظرفیت های هنری در حوزه های مختلف رشته های تجسمی، هنرهای نمایشی و ... فعال بوده و برنامه های متنوعی ویژه شهروندان تدارک می بیند. جدیدترین برنامه این نگارخانه هم برگزاری جلسه نمایشنامه خوانی است.

او ادامه داد: نمایشنامه هیچ وقت هیچ چیزی کامل تموم نمی شه نیز به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا حزینی موضوعی عاشقانه دارد و در آن چهره هایی نظیر محمدرضا حزینی، کوروش کرمی، افسانه مولایی، سعید شهیدی و زهرا عرب نقش خوانی می نمایند.

دوستی گفت: این مراسم روز پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 18 در سالن فرهنگسرای امید برگزار می گردد و شرکت برای عموم علاقه مندان به تئاتر آزاد است و از آنها دعوت می گردد تا در این مراسم حضور داشته باشند.

فرهنگسرای امید در خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، داخل بوستان خیام قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1950

به "اجرای نمایشنامه خوانی در فرهنگسرای امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایشنامه خوانی در فرهنگسرای امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید