اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو برگزار گردید

به گزارش افق بسطام، مراسم اختتامیه تقدیر از فعالان بخش ترویج دانشگاهی فناوری نانو در سال تحصیلی 99-98 برگزار گردید و برترین های شبکه مدرسان نانو در بخش دانشگاهی و تیم های برتر نانواستارت آپ معرفی شدند.

اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو برگزار گردید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مراسم اختتامیه تقدیر از فعالان بخش ترویج دانشگاهی فناوری نانو در سال تحصیلی 99-98، در تاریخ 28 آبان ماه 99 به صورت آنلاین و در بستر آپارات برگزار گردید و نهاد های برگزیده در جشنواره های آثار رسانه ای، تجربه نانو و فعالان ایام کرونا، برترین های شبکه مدرسان نانو در بخش دانشگاهی و تیم های برتر دوره سوم نانواستارت آپ معرفی گردیدند.

در راستای تقدیر از فعالیت های یک ساله فعالان ترویج دانشگاهی فناوری نانو، آثار برگزیده نهاد های ترویجی دانشگاهی در آیین نامه آثار رسانه ای (رسانه اجتماعی، نشریات، وب سایت و کلیپ)، آیین نامه تقدیر از تجارب نو، نهاد های فعال در ایام کرونا (نهاد هایی که در بازه شیوع کرونا در سال تحصیلی 99-98 به وسیله بستر های آنلاین فعالیت داشته اند)، برترین های شبکه مدرسان نانو در بخش دانشگاهی و تیم های برتر دوره سوم نانواستارت آپ، طی مراسم اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو معرفی گردیدند و مورد تقدیر قرار گرفتند؛ با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، مراسم اختتامیه به صورت مجازی و به وسیله بستر آپارات برگزار گردید.

طی این مراسم، که مورخ 28 آبان ماه 1399 از ساعت 16-14 برگزار گردید، احمدوند، مدیر گروه ترویج و آموزش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، درباره فرآیند شکل گیری و اهداف کارگروه ترویج و آموزش فناوری نانو ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو صحبت کردند.

باقری، مدیر بنیاد آموزش فناوری نانو، نیز به بیان توضیحاتی درباره ترویج فناوری نانو در حوزه دانشگاهی، معرفی بخش های مختلف بنیاد آموزش فناوری نانو و فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا پرداختند.

حسینی، مدیر نهاد های ترویجی دانشگاهی، توضیحاتی را در مورد نهاد های ترویجی و آمار کلی مشارکت نهاد ها در آیین نامه ها ارائه کردند.

همچنین تلاتری، مدیر شبکه مدرسان نانو، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد شبکه مدرسان نانو و نحوه عضویت در این شبکه، برترین های شبکه مدرسان نانو در بخش دانشگاهی در سال تحصیلی 99-98 را اعلام کردند.

محمدی، مدیر اجرایی چهارمین دوره استارت آپ، به معرفی برنامه نانواستارت آپ، با هدف رشد و پرورش تیم های توانمند و رساندن ایده های مبتنی بر فناوری نانو به پروتوتایپ (نمونه اولیه)، پرداختند. اسامی تیم های برتر دوره سوم نانواستارت آپ نیز که تا تاریخ 15 آبان پیروز به ارائه نمونه اولیه شدند، توسط ایشان معرفی گردید. شایان ذکر است تا انتهای آذر ماه، 15 طرح از تیم های فعال در سومین دوره نانواستارت آپ آماده شده و معرفی می گردد.

حیدری نیز در مورد فعالیت نهاد ها در ایام کرونا گزارشی را ارائه دادند و برگزیدگان جشنواره تقدیر از تجارب نو و نهاد های فعال در ایام کرونا معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است آثار برگزیده جشنواره آثار رسانه ای نیز در خلال برنامه به نمایش گذاشته شد و در انتهای برنامه نیز با تعدادی از برگزیدگان نهادی در بخش های مختلف به صورت آنلاین، تماس اسکایپی برقرار شد و برگزیدگان در مورد فعالیت ها و آثار برگزیده خود در جشنواره، توضیحاتی را ارائه کردند. اسامی برگزیدگان مورد تقدیر در مراسم اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو در سایت ستاد نانو درج شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1158

به "اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه فعالیت های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید