اعتراضات ضد رسانه های فرانسه در پاکستان

به گزارش افق بسطام، هزاران پاکستانی به دلیل چاپ کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام در رسانه های فرانسه، جاده های اصلی و راه آهن در پاکستان را مسدود نموده و با پلیس درگیر شدند.

اعتراضات ضد رسانه های فرانسه در پاکستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معترضان پس از دستگیری سعید رضوی، رهبر جنبش اسلام گرای تحریک لبیک پاکستان، مسیرهای ورودی و خروجی همه شهرهای عظیم کشور را مسدود کردند.

نوید زمان یک مقام دولتی گفت که آنها به افسران پلیس حمله کردند و به وسایل نقلیه آسیب رساندند. مسدود شدن گسترده مسیرها باعث توقف تجارت و فلج شدن کشور شده است. زمان اضافه نمود که حامیان این جنبش تا زمان آزادی رهبر خود از متفرق شدن امتناع می ورزند.

به گزارش اسپوتنیک، اجاز اشرفی یکی از فعالان گفت: ما به خیابان ها رفتیم زیرا دولت به توافق احترام نمی گذارد. پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کرد.

رضوی به جرم دامن زدن به اعتراضات در 12 آوریل دستگیر شد. وی از پیروان خود خواست تا در سراسر کشور تجمع نمایند زیرا مقامات پاکستانی تصمیم اخراج سفیر فرانسه را به تعویق می اندازند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1381

به "اعتراضات ضد رسانه های فرانسه در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات ضد رسانه های فرانسه در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید