اقدامات لازم برای ساختن یک دفترکاری در خانه ، شرایط کرونایی را با دفتر خانگی سپری کنید

به گزارش افق بسطام، در شرایط کرونایی جهان که احتمالا مجبور به دورکاری هستید، این نکات شما را در راه اندازی یک دفترکار خانگی یاری می نماید.

اقدامات لازم برای ساختن یک دفترکاری در خانه ، شرایط کرونایی را با دفتر خانگی سپری کنید

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، آیا به شما گفته شده که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید در خانه بمانید و کار کنید، اما نمی دانید که چگونه آن ها را انجام دهید؟ به لطف فناوری پیشرفته، هیچ زمانی به اندازه امروز این کار آسان نبوده. اما از کجا باید آغاز کرد؟ ما چندین ایده به شما خواهیم داد تا این کار را آسان تر انجام دهید.

شما باید تجهیزات ابتدایی لازم یعنی اینترنت خوب داشته باشید. بعد از آن بیاید روی فضای کاری که در خانه برای شما نسبت به اداره جدید است، تمرکز کنیم. اینجا جاییست که شما 8 ساعت خوب را قرار است آنجا بگذرانید چرا آن را راحت و لذت بخش نکنید؟

1. دفتر خانگی خود را شکل دهید

یک مکان اختصاصی و راحت برای آویزان کردن تخته و قرار دادن لب تاپ خود پیدا کنید. اگر یک میز تحریر دارید عالیست، اما میز نهارخوری نیز می تواند مناسب باشد. اگر می خواهید که میزتان به میز دفترتان شبیه تر باشد می توانید چند قاب عکس هم روی آن قرار دهید. یک دفترچه یادداشت کنار لب تاپ خود داشته باشید. در کنار میز خود ابزار نوشتاری و لیستی از کار هایی که باید انجام دهید نیز داشته باشید.

2. دفترخانگی خود را تمیز کنید

تمام وسایل اضافه را از میز خود بردارید. ممکن است گاهی مجبور شوید با اداره تماس تصویری داشته باشید و داشتن یک میز شلوغ اصلا جلوه خوبی ندارد. (توجه داشه باشید که وقتی تماس تصویری برقرار می کنید پشتتان به پنجره نباشد) می توانید برای تمیز کردن میز خود همه چیز را در یک جعبه قرار دهید. یک میز تمیز می تواند تاثیر بسیار خوبی در کارتان داشته باشد. اگر زمان کافی برای تمیز کردن ندارید می توانید از برنامه زوم بهره ببرید که بسیاری از شرکت ها از آن برای تماس تصویری استفاده می نمایند و ویژگی های خوبی برای استفاده از پس زمینه های تار و محو دارد.

3. دفترخانگی خود را نزدیک برق بسازید

بزرگترین چالش در خانه پیدا کردن یک مکان برای وصل کردن سیم های کامپیوتری خود است. ممکن است این پریز ها پر باشند، پس چگونه فضا ایجاد کنیم؟ شما می توانید از رابط های چندتایی برق، 8 تایی یا 12 تایی، بهره ببرید و سیم های بسیاری را به آن متصل کنید. می توانید این رابط ها را از سایت های خرید اینترنتی تهییه کنید.

4. چه چیز هایی برای تلفن همراه خود احتیاج دارید؟

بعد از اینکه شماره های تلفنی که برای کنفرانس از راه دور احتیاج دارید را اضافه کردید، تلفن خود را روی اسپیکر قرار داده تا بتوانید هنگامی که دستانتان مشغول است هم با دیگران در ارتباط باشید. به یاد داشته باشید که شارژ تلفن کنارتان باشد تا تلفن خاموش نگردد.

5. پرینتر

اگر مدت طولانی در خانه هستید، ممکن است احتیاجمند پرینتز گردد. پیشنهاد ما این است که یک پرینتر معمولی در خانه خود داشته باشید و مطمئن شوید به چه نوع پرینتری احتیاج دارید، رنگی یا سیاه-سفید؟ سپس آن را از یک سایت اینترنتی بخرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 630

به "اقدامات لازم برای ساختن یک دفترکاری در خانه ، شرایط کرونایی را با دفتر خانگی سپری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات لازم برای ساختن یک دفترکاری در خانه ، شرایط کرونایی را با دفتر خانگی سپری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید