اینتر و تلافی یک شکست عظیم برابر یوونتوس

به گزارش افق بسطام، کومبولا، مدافع جوان و فرانسوی ورونا مورد توجه تیم های عظیم ایتالیایی قرار گرفته است.

اینتر و تلافی یک شکست عظیم برابر یوونتوس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در فصل جابجایی زمستانی و در حالیکه به نظر می رسید دژان کولوسفسکی، وینگر جوان پارما در آسانه انتقال به اینتر است، به یکباره شرایط تغییر کرد و این ستاره آینده دار به یوونتوس پیوست. حالا این دو تیم بر سر جذب کومبولا با یکدیگر رقابت دارند و این بار به نظر می رسد اینتر در شرایط بهتری قرار گرفته است.

مدیران باشگاه ورونا در روزهای اخیر هم با مدیران اینتر و هم یوونتوس ملاقات نموده اند و اسکای اسپورتس مدعی شد به نظر می رسد پیشنهاد اینتر برای ورونا متقاعد کننده تر بوده است. اینتر علاقمند به پرداخت مبلغی پول نقد به علاوه قرض دادن حداقل دو بازیکن جوان به ورونا برای فصل بعدی است. همچنین در صوت توافق با اینتر، احتمالا کومبولا یک فصل دیگر هم می تواند برای ورونا بازی کند و به همین دلیل به نظر می رسد نراتزوری از بخت مناسبی برای خرید این بازیکن برخوردار است.

البته باشگاه ورونا مبلغ 28 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون پاداش را برای فروش کومبولا معین نموده، اما تا امروز اینتر پیشنهاد بهتری به آنها ارائه داده است و ممکن است بر خلاف انتقال دژان کولوسفسکی، این بار نراتزوری قادر به غلبه بر یوونتوس باشد. ساندو تونالی، هافبک جوان برشا نیز دیگر بازیکن مورد توجه دو تیم است که احتمالا او نیز راهی اینتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 876

به "اینتر و تلافی یک شکست عظیم برابر یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر و تلافی یک شکست عظیم برابر یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید