بازدید عضو فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری فدراسیون پزشکی ورزشی، بازدید پزشکیان از فدراسیون پزشکی ورزشی به دنبال حضور رئیس این فدراسیون در مجلس شورای اسلامی به منظور شکل گیری تعامل دو جانبه میان مجلس و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد.

بازدید عضو فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون پزشکی ورزشی

در جریان این بازدید دو طرف آمادگی کامل خود را برای همکاری در زمینه های مرتبط اعلام کردند و به این ترتیب فدراسیون پزشکی ورزشی که در سال های اخیر تعامل مثبت، سازنده و تخصصی گسترده ای با بخش های مختلف مرتبط با ورزش کشور و مراکز علمی داشته است این بار تعامل با تربیت بدنی مجلس را در دستور کار قرار داد.

لفعلی پورکاظمی در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش قوه مقننه در حوزه ورزش شرح داد: فدراسیون پزشکی ورزشی به گواه اکثر قریب به اتفاق فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان و حتی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک طی سال های اخیر تحول چشمگیری و به واقع جهش خیره کننده ای در ارائه خدمات مختلف در حوزه های آموزشی، پژوهشی، درمان، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و مبارزه با دوپینگ داشته است.

وی شرح داد: پاک بودن تمام اعضای کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های آسیایی 2010 گوانجو و المپیک و پارالمپیک 2012 لندن خود مصداقی گویا برای این مهم است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد: بر عزم خود برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور پایدار هستیم و در این رابطه از تمامی ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح این خدمات استفاده خواهیم کرد. خوشحالیم که در ادامه بهره مندی از این ظرفیت ها با نمانیدگان خانه ملت وارد تعامل دو سویه شده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 226

به "بازدید عضو فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون پزشکی ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید عضو فراکسیون ورزش مجلس از فدراسیون پزشکی ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید