برگزاری شب هفت سوسن طاقدیس به صورت مجازی، غرس 7 نهال از سوی 7 نویسنده

به گزارش افق بسطام، طاهره ایبد در گفت وگو با خبرنگاران ، از برگزاری مراسم مجازی به مناسبت هفتمین روز درگذشت سوسن طاقدیس، اطلاع داد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط قرنطینه نمی توانیم مراسم بزرگداشت و یادبودی برای سوسن طاقدیس برگزار کنیم، براین اساس ساعت 16 پنجشنبه (11 اردیبهشت) در واتساپ با حضور تعدادی از نویسندگان و اعضای خانواده این نویسنده گرامی، مراسم شب هفت سوسن طاقدیس را برگزار می کنیم.

برگزاری شب هفت سوسن طاقدیس به صورت مجازی، غرس 7 نهال از سوی 7 نویسنده

این نویسنده در ادامه از اقدامی ارزشمند برای گرامی داشت یاد و خاطره سوسن طاقدیس اطلاع داد و گفت: از آنجایی که امکان برگزاری یادبود حضوری نبود و همچنین با توجه به اینکه قلم زنده یاد طاقدیس خیلی سبز بود و می خواستیم پایدار و ماندگار باشد تصمیم گرفتیم به همراه تعدادی از دوستان نزدیک این نویسنده 7 نهال به مناسبت هفتمین روز درگذشت سوسن طاقدیس در منطقه لواسانات بکاریم.

وی در ادامه بیان نمود: ما درخت سرو را انتخاب کردیم چون سرو هم در فرهنگ ما نماد جاودانگی است و هم اینکه سرو از درختانی است که در شهر شیراز زیاد می روید و سوسن عزیز هم زاده شیراز بود.

به گفته ایبد، این درخت ها شناسنامه دارند و عکس آن ها با جست وجوی نام سوسن طاقدیس در سایت roostagol.ir/هدیه-درخت قابل مشاهده است.

مصطفی رحماندوست، رودابه حمزه ای، فریبا نباتی، سرور کتبی، مینو کریم زاده، شراره وظیفه شناس و طاهرا ایبد 7 نویسنده ای هستند که این درخت ها را کاشته اند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 823

به "برگزاری شب هفت سوسن طاقدیس به صورت مجازی، غرس 7 نهال از سوی 7 نویسنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شب هفت سوسن طاقدیس به صورت مجازی، غرس 7 نهال از سوی 7 نویسنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید