بهترین زمان سفر به اسپانیا

به گزارش افق بسطام، در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت اسپانیا سفری به اسپانیا خواهیم داشت و بهترین سفر به اسپانیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

بهترین زمان سفر به اسپانیا

در صورتی که قصد دارید به اسپانیا سفر کنید و می خواهید از سفرتان بیش ترین لذت را ببرید، اطلاعاتی را در مورد شرایط آب و هوا و تعطیلات این کشور پیش از سفر خود بدانید.

به طور کلی فصل بهار و پاییز بهترین زمان سفر به اسپانیا و دیگر منطقه ها آن می باشد البته قابل توجه توریستان تور اسپانیا ، ممکن است در ماه اکتبر و نوامبر (معادل 9 آبان تا 9 آذر) شاهد بارش های شدید باران در اقیانوس اطلس خواهید بود.ماه های می و اکتبر (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) (9 مهر تا 9 آبان) آب و هوا و همچنین جمعیت توریست در اسپانیا موج می زند.

قسمت شمالی اسپانیا دارای آب و هوای معتدلی ست و دیگر قسمت ها آب و هوای مدیترانه ای دارند. بیشترین اندازه بارش باران در قسمت های شمال و شمال غرب کشور رخ می دهد، قسمت مرکزی کشور نیز دارای آب و هوایی خشک است که تابستان هایی گرم و سوزان و زمستان هایی سرد را به همراه می آورد.

بهار و بهترین زمان سفر به اسپانیا

ماه می تا ژوئن در کنار هم فصل بهار را تشکیل می دهند، که معادل با 10 اردیبهشت تا 9 تیر ماه است. این فصل می تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا باشد، میانگین دمای هوا در طول روز 15 الی 21 درجه سانتی گراد می باشد. هوای دلپذیر این فصل توریستان زیادی را به سوی اسپانیا می کشاند از همین رو شهر پر خواهد شد از توریست هایی با ملیت های متفاوت، البته ناگفته نماند که فصل تابستان اسپانیا شلوغ تر از بهار است. در صورتی که این فصل را برای کمپانی در تور انتخاب کردید حتما از فستیوال ها و مراسم های کشور و شهرهای گوناگونش نیز دیدن کنید.

هزینه های مصرفی در فصل بهار

این فصل بعد از فصل تابستان رتبه اول را در بالا بودن قیمت ها دارد، در صورتی که معیار شما برای اتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، هزینه های مصرفی است توصیه میگردد که این ماه را برای شروع سفر خود انتخاب نکنید و گزینه های بهتری را مورد بررسی قرار دهید.

تابستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا

فصل تابستان نیز از دیدگاه تعداد کثیری از توریستان بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب شده است. این فصل شامل ماه جولای تا آگوست است و مرکز این کشور روزهای گرمی را سپری می کند و در سواحلش می توانید حمام آفتاب بگیرید. تابستان با خود بیشترین دما و رطوبت را برای بیشتر شهرهای اسپانیا به همراه می آورد و کمترین دمای روزهای این فصل 26 درجه سانتی گراد برآورد شده است.

همچنین باید بدانید که در شب ها هوا خنک تر نخواهد شد و نمی توانید انتظار کاهش دمای زیادی را داشته باشید. اهالی منطقه ها گرمسیر در این فصل مخصوصاً ماه آگوست به منطقه ها معتدل تری می فرایند و تعطیلات طولانی را سپری می کنند. در صورتی که معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، بهره گیری از تفریحات آبی باشد نیز این فصل گزینه مناسبی ست.

هزینه های مصرفی در فصل تابستان

کسانی که فصل تابستان را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب می کنند باید بدانند که این فصل گران ترین فصل سفر به این کشور است و قیمت هتل ها، امکانات تفریحی و حتی بلیط ها در بیشترین سطح خود قرار می گیرند. در صورتی که هزینه های مصرفی برای تان مهم نیست پیشنهاد ما به شما همین فصل است، البته باید جزو آن دسته از افرادی باشید که شلوغی آزارتان نمی دهد.

پاییز و انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا

ماه سپتامبر تا دسامبر فصل پاییز را شامل می شوند. در این فصل میانگین دمای هوا حدود 21 درجه است و در کنار کاهش تعداد مسافران و توریستان، قیمت هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی نیز کاهش می یابد. اکتبر با باران های شدید و پی در پی همراه است و کاهش دمای آب تا 10 درجه سانتی گراد موجب می گردد که دیگر نتوانید از تفریحات آبی چون شنا بهره مند شوید. اما در صورتی که می خواهید این فرصت را داشته باشید ما سپتامبر در کنار آب های مدیترانه باشید، در این تاریخ کماکان امکان استفاده از تفریحات آبی فراهم است و هنوز دمای آب به اندازه زیادی کاهش نیافته است. از نوامبر تا دسامبر با روزهای بارانی زیادی روبرو خواهید بود و شهر در خلوت ترین حالت ممکن واقع شده است.

هزینه های مصرفی در پاییز

در صورتی که معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، هزینه است، این فصل فرصت مناسبی ست، در این فصل قیمت ها در پایین ترین حد ممکن قرار دارند و ملزم به پرداخت هزینه های گزاف برای اقامت در هتل و تهیه بلیط نیستید.

فصل زمستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا

فصل زمستان نیز می تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا باشد. در صورتی که بودجه شما برای سفر محدود است بهترین انتخاب همین فصل است، در این فصل قادر به بهره گیری از تفریحات آبی و یا فرصت قدم زدن در کنار ساحل و شنا نیستید و باید لباس گرم و مناسب برای خود و اعضای خانواده تان همراه داشته باشید. میانگین دمای هوا بین 4 الی 10 درجه سانتی گراد است. در این تایم کشور بسیار خلوت است و می توانید با خیال راحت از همه جاذبه ها دیدن کنید. دمای هوا در ماه مارچ و آپریل به 15 درجه نیز می رسد اما در کنار این مزیت آپریل را با باران های فراوانش می شناسند. در صورتی که عاشق باران هستید این ماه را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا برگزینید و اقدام به تهیه بلیط نمایید.

بهار و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر برگزاری جشن

در صورتی که بخواهید بهترین زمان سفر به اسپانیا را از نظر فستیوال ها و جشن ها بررسی کنید، بهار فرصت مناسبی ست در این فصل دو جشن و رویداد مهم برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق آنها در ادامه ذکر می گردد.

23 ژوئن و عید سنت جان

زمان برگزاری عید سنت جان 23 ژوئن است و می تواند بهترین زمان سفر به اسپانیا برای علاقمندان به این رویداد باشد. این عید با حضور 70 هزار نفر در یکی از سواحل بارسلون برگزار می گردد و در این شب ساعات زیادی را به خواب و استراحت اختصاص نمی دهید. زمان برگزاری این جشن 6 ماه پیش از سال نو است و از بزرگترین رویدادهای اسپانیا بشمار می آید.

فستیوال موسیقی، بهترین زمان سفر به اسپانیا

سونار، یک فستیوال موسیقی الکتریکی ست که در ماه ژوئن برگزار می گردد، این فستیوال 3 روزه است و قدمت آن به سال 1944 می رسد.

تابستان و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر جشن

در این قسمت نیز رویدادهای فصل تابستان و تاریخ برگزاری آنها ذکر می گردد، در صورتی که معیار شما برای انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا، فستیوال ها و جشن هاست حتما این قسمت را نیز مطالعه کنید.

فستیوال گرگ، بهترین زمان سفر به اسپانیا

علاقمندان به هنر تاریخ برگزاری فستیوال گرگ را بهترین زمان سفر به اسپانیا می دانند. بازه زمانی برگزاری این فستیوال ماه جولای است و یکی از طولانی ترین فستیوال های اسپانیا شناخته می گردد. در این مراسم شاهد برگزاری تئاتر، موسیقی، پایکوبی و برنامه های متنوع دیگر خواهید بود.

فستا میجر دی گراسیا، بهترین زمان سفر به اسپانیا

این رویداد یک فستیوال خیابانی ست که از تاریخ 15 تا 21 آگوست برگزار می گردد، قدمت این رویداد به 200 سال می رسد. در این جشن افراد با میلت ها و فرهنگ های متفاوتی کنار یکدیگر جمع می شوند. محل برگزاری آن نیز منطقه گراسیا ست که در فاصله ای نزدیک به بارسلون قرار گرفته است.

پاییز و بهترین زمان سفر به اسپانیا از نظر جشن

علاقمندان به فستیوال و جشن می توانند روز ملی کاتالونیا را بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب کنند، تاریخ برگزاری این فستیوال 11 سپتامبر است. لامرسه نیز از دیگر رویدادهای اسپانیا در فصل پاییز است که بازدید از همه جاذبه ها را بطور رایگان فراهم می کند. جشن روز ملی اسپانیا نیز از تعطیلات رسمی ست که در تاریخ 12 اکتبر برگزار خواهد شد.

روز 3 پادشاه و انتخاب بهترین زمان سفر به اسپانیا

روز سه پادشاه نیز می تواند بعنوان بهترین زمان سفر به اسپانیا انتخاب گردد. در این روز 3 مرد خردمند هدایایی را به بچه ها می دهند و بر روی شتر سوار می شوند. در صورتی که در فصل زمستان به این کشور سفر کردید حتما در این جشن کمپانی کنید و با مراسم های خاص این روز آشنا شوید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1954

به "بهترین زمان سفر به اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان سفر به اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید