بهترین مناطق اجراهای موسیقی اروپا کجاست ؟

به گزارش افق بسطام، فستیوال های موسیقی اروپا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری شما را با بهترین فستیوال های موسیقی اروپا آشنا خواهیم کرد تا اگر قصد سفر به قاره اروپا را دارید برای شرکت در فستیوال های موسیقی برنامه ریزی کنید .

بهترین مناطق اجراهای موسیقی اروپا کجاست ؟

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

موسیقی در قلب هر کشور ، شهر و فردی در اروپا جای دارد. در طول سفر به اروپا، سبک های موسیقی که پیدا می کنید می تواند به طرز قابل توجهی متفاوت ظاهر گردد. از کنسرت های موسیقی راک مدرن تا اجراهای کلاسیک اپرا ، مطمئن باشید که طیف وسیعی از اجراها در انتظار شماست.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

پرتغال ، موسیقی کاسادا

کاسادا موزیک (Casada da Musica) در پرتغال، یک سالن مدرن کنسرت است که میزبان بعضی از پرشورترین اجراهای اروپایی محسوب می گردد. طراحی منحصر به فرد سالن کنسرت، به هرکدام از اجراها اجازه درخششی بی نظیر می دهد. این سالن موسیقی که نسبتاً جدید محسوب می گردد، به سرعت به یکی از سالن های مورد علاقه اروپاییان تبدیل شده است.

نروژ ، فستیوال موسیقی وینجراک

جشنواره موسیقی جذاب نروژ ، با عنوان وینجراک (Vinjerock) شناخته شده و هر سال در ماه جولای در یوتنهایم (Jotunheim) برگزار می گردد. علاوه بر لذت بردن از اجراهای راک اند رول در جشنواره، بسیاری از شرکت نمایندگان زمانی را برای پیاده روی، ماهی گیری و قایقرانی قبل و بعد از اجراها در نظر می گیرند و به این ترتیب خاطره شیرین تری از این سفر برای خود می سازند.

فرانسه ، فیلارمونی

فیلارمونی لوکزامبورگ (Philharmonie Luxembourg)، هم یک اعجاز معماری است و هم یک محل عالی برای برگزاری کنسرت. در طول سال، این سالن کنسرت در لوکزامبورگ برای بیش از 400 اجرای متفاوت از ارکسترها، موسیقی مجلسی و تک نوازی جاز آماده می گردد.

لیتوانی ، اپرای ملی

اپرای ملی لیتوانی (Latvian National Opera) طی 90 سال گذشته، سازنده نمایش هایی خاطره انگیز از اپرا و باله بوده است. البته اینجا فقط یک مکان برای تماشای نمایش اپرا نیست. خانه اپرای لیتوانی یکی از نمادهای فرهنگی این کشور هم به حساب می آید.

اسلواکی ، تئاتر ملی

تئاتر ملی اسلواکی (Slovak National Theatre) در براتیسلاوا ، یک مکان عالی برای تماشای اجراهای درجه یک موسیقی در اسلواکی به شمار می آید. از سال 1886 میلادی، این مکان هم برای برگزاری نمایش های باله استفاده شده است و هم کنسرت های اپرا.

استونی ، فستیوال موسیقی دریاچه لیگو

در فستیوال دریاچه لیگو (Leigo Lake Music Festival) در استونی، می توانید از اجرای نوازندگان بسیار متبحر لذت ببرید که از موسیقی جاز تا قطعه های کلاسیک چایکوفسکی را می نوازند. در عین حال، منظره شگفت انگیز دریاچه به عنوان پس زمینه در کنار موزیکی که می شنوید، همه چیز را لذت بخش تر می نماید.

رومانی ، پایکوبی محلی کلوشری

مردم کشور رومانی با آهنگ های محلی پایکوبیی سنتی به نام کلوشَری (Calusari) اجرا می نمایند که برای سال های مدیدی بخش جداناپذیر از فرهنگ نسل های مختلف بوده است. اگر در رومانی بودید، حتما به دیدن این این اجرا و موسیقی زیبا بروید و حرکات هماهنگ آن ها را تماشا کنید.

ایتالیا ، تئاتر سان کارلو

اگر در شهر ناپل هستید، به هیچ وجه نباید یک اپرای اصیل و معتبر را در این تالار زیبا از دست بدهید. نمایش سان کارلو (Teatro di San Carlo) یکی از بهترین ها در کشور ایتالیا است که عالی تری اجراهای اپرا با حضور بهترین خوانندگان برگزار می گردد.

بلژیک ، فستیوال موسیقی تومارولند

جشنواره تومارولند (Tomorrowland) در بلژیک یکی از بزرگترین و مشهورترین فستیوال های موسیقی است. نوازندگان معروف موسیقی الکترونیک از سراسر جهان به اینجا می آیند تا نمایشی باشکوه برای هزاران نفر از طرفدارانشان برگزار نمایند.

اتریش ، نمایش خیمه شب بازی

نمایش اشک ها و لبخندها از نمایش های کلاسیک اروپایی محسوب می گردد. اگر به اتریش سفر می کنید، خودتان را به این نمایش جذاب دعوت کنید. با این تفاوت که در شهر سالزبورگ، ستاره های نمایش همگی عروسک های خیمه شب بازی هستند. این نمایش، تصویری فراموش نشدنی از یک اجرای کلاسیک جاویدان را ارائه می دهد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 797

به "بهترین مناطق اجراهای موسیقی اروپا کجاست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مناطق اجراهای موسیقی اروپا کجاست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید