تاکید ضمنی کامرون بر کوشش برای ردیابی جان جهادی

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس از کوشش جدی پلیس و نهادهای امنیتی این کشور برای بازداشت افرادی که جان شهروندان بریتانیایی را تهدید می نمایند اطلاع داد.

تاکید ضمنی کامرون بر کوشش برای ردیابی جان جهادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس امروز (آدینه) اظهار داشت کشورش هر اقدام لازم برای ردیابی افرادی که جنایات وحشیانه ای را علیه شهروندان انگلیسی مرتکب می شوند انجام خواهند داد. این اظهارات درحالی از سوی نخست وزیر انگلیس مطرح شد که از اشاره به محمد اموازی به عنوان نام اصلی شخصیت جان جهادی خودداری کرد.

نخست وزیر انگلیس با اشاره به این موضوع که قصد صحبت درباره فرد خاصی را ندارد گفت: تا زمانی که افرادی در هر جای جهان هستند که جنایاتی شنیع را علیه شهروندان انگلیسی انجام می دهند ما هر اقدام لازم توسط پلیس، سرویس های امنیتی و هرآنچه در اختیار داریم را برای یافتن این افراد و جلوگیری از ارتکاب چنین جرایمی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

پیش از کامرون اریک هولدر، دادستان کل آمریکا نیز تاکید نموده بود که دولت این کشور درحال آنالیز روش های بازداشت یا قتل جان جهادی، از اعضای گروه داعش است که مسئولیت قتل چندین شهروند آمریکایی را برعهده دارد.

هولدر به شبکه ان بی سی آمریکا گفت: به نظرم باید در برابر افرادی که مسئول انجام چنین اقدامات وحشیانه ای هستند کاری کرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 624

به "تاکید ضمنی کامرون بر کوشش برای ردیابی جان جهادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ضمنی کامرون بر کوشش برای ردیابی جان جهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید