تصاویر واقعی گلکسی A04s سامسونگ فاش شد

به گزارش افق بسطام، مدتی است که شایعات و برآورد های زیادی در خصوص گوشی هوشمند و مالی تازه سامسونگ یعنی گلکسی A04s در رسانه های خبری مطرح می گردد. این گوشی هوشمند قرار است به عنوان جانشین سامسونگ A03s وارد بازار گوشی های هوشمند گردد. دیروز نیز در خبری به این موضوع اشاره شد که سامسونگ فراوری انبوه گوشی گلکسی A04s را شروع نموده و انتظار داریم در آینده ای نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند مالی باشیم. پیش تر این گوشی هوشمند و بعضی قابلیت های کلیدی آن در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی نظیر FCC ،NBTC و BIS دیده شده بود. اکنون اما تصاویر واقعی این گوشی هوشمند از کارخانه سامسونگ در رسانه های خبری به اشتراک گذاشته شده که به لطف آن ها می توانیم طراحی کامل تازهترین گوشی مالی سامسونگ را به دقت آنالیز کنیم.

تصاویر واقعی گلکسی A04s سامسونگ فاش شد

در حال حاضر سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند مالی نماینده های زیادی دارد. این غول کره ای دنیای فناوری سعی می نماید علاوه بر عرضه گوشی های هوشمند پیشرفته و پرچم دار که هواداران خاص خود را دارد، به هواداران گوشی های میان رده و مالی نیز نگاه خاصی داشته باشد و هر چند وقت از گوشی های هوشمند مختلفی در این رده ها رونمایی می نماید که برای مثال می توان به گوشی هایی نظیر A33، A53، M33 و M13 اشاره نمود. تازهترین گوشی مالی سامسونگ یعنی گلکسی A04s نیز قرار است به زودی روانه بازار گوشی های هوشمند گردد.

طبق تازهترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی A04s با شماره مدل SM-A047 از پلاستیک ساخته شده، که این موضوع با توجه به اینکه A04s یک گوشی مالی از این برند است، کاملاً قابل انتظار است. بعلاوه این گوشی احتمالاً با چیپست اگزینوس عرضه خواهد شد تا قیمت آن پایین بماند.

طراحی گلکسی A04s سامسونگ تا حد زیادی یادآور طراحی بیشتر گوشی های مقرون به صرفه قیمت این برند است و سامسونگ به علت مالی بودن آن، نمی تواند کار خاصی روی آن انجام دهد. خریداران این سری از گوشی ها نیز شاید خیلی به این موضوع توجه نکنند. لبه های کناری این گوشی هوشمند ظاهراً کمی خمیده است و طراحی خاصی دارد. همانطور که اشاره شده، قاب پشتی این گوشی هوشمند از پلی کربنات ساخته شده است. دکمه پاور (که می تواند حسگر اثر انگشت داشته باشد) و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز دوربین سلفی میزبان حفره نمایشگر خواهد بود.

بعلاوه باید اشاره کنیم که در قاب پشتی گلکسی A04s یک سیستم دوربین سه گانه به همراه فلش LED در یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته است. جک 3.5 میلی متری صدا، پورت USB Type-C و یک بلندگو نیز در بخش پایینی تازهترین گوشی مالی سامسونگ دیده می گردد. سامسونگ گلکسی A04s در مراحل اولیه فراوری است و ممکن است حداقل دو ماه طول بکشد تا عرضه گردد. بنابراین به نظر می رسد که احتمالاً در ماه سپتامبر می توان شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند تازه بود. برآورد هایی نیز در خصوص عرضه هر دو نسخه 5G و 4G این گوشی مطرح شده که در صورت تأیید می تواند از لحاظ قیمتی گزینه خرید بسیار مناسبی برای کاربران باشد.

گفته می گردد که سامسونگ گلکسی A04s مجهز به پردازنده اگزینوس 850 است که با 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد، اما ممکن است پیکربندی های دیگری در زمان عرضه آن وجود داشته باشد. اگزینوس 850، یک پردازنده 8 هسته ای است که با لیتوگرافی 8 نانومتری LPP فراوری شده است. این تراشه در بخش پردازنده مرکزی خود از هشت هسته پردازشی نه چندان توانمند Cortex-A55 با حدبیشتر فرکانس 2.0 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازد.

احتمالاً سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی آن تعبیه خواهد شد. گفته می گردد که این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید، اما حدس می زنیم که تنها یک آداپتور 15 واتی در جعبه آن قرار خواهد گرفت. منبع تغذیه این گوشی هوشمند نیز احتمالاً یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1928

به "تصاویر واقعی گلکسی A04s سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی گلکسی A04s سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید