تکذیب بودجه 30 میلیاردی کمیته المپیک برای المپیک توکیو

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، در لایحه پیشنهادی بودجه سال 99 که اوایل هفته جاری از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد برای کمیته ملی المپیک بودجه 30 میلیارد تومانی ویژه بازی های المپیک توکیو پیش بینی شده است.

تکذیب بودجه 30 میلیاردی کمیته المپیک برای المپیک توکیو

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در همین رابطه حتی برنامه ریزی این کمیته برای چگونگی هزینه کرد این بودجه را هم تشریح کرد. با این حال وی امروز در گفتگویی که با روابط عمومی کمیته ملی المپیک داشت، تخصیص بودجه ای با این رقم را تکذیب نموده است.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در این زمینه گفت: 2 ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک در امسال (1398) 14 میلیارد و 400 میلیون و 18 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است و در جدول بودجه سال 1399 هم دو ردیف بودجه متفرقه مانند سال 1398 وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از ردیف های متفرقه کمیته در امسال 18 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که در سال 1399 این رقم به 30 میلیارد تومان افزایش پیدا نموده که آنهم برای حمایت از فعالیت های المپیکی با توجه به افزایش قیمت ها و هزینه های آماده سازی تیم ها و اعزام ها مبلغ بالایی نیست.

سعیدی تاکید نمود: بودجه کمیته پارالمپیک از 10 میلیارد تومان در سال 1395 به 34میلیارد و 200 میلیون تومان در سال 99 رسیده است. این رقم افزایش سه برابری را نشان می دهد که البته این افزایش بودجه حق مسلم جامعه ورزشی جانبازان و معلولان و پارالمپیک است و انتظار می رود دولت و مجلس محترم در راستای تحقق اهداف پارالمپیک بودجه کامل را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد صحبت های کیکاووس سعیدی در واکنش به اظهارات مطرح از سوی هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک باشد که نسبت به نادیده گرفته شدن این کمیته برای بهره مندی از بودجه اختصاصی ویژه بازی های پارالمپیک انتقاد نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 494

به "تکذیب بودجه 30 میلیاردی کمیته المپیک برای المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب بودجه 30 میلیاردی کمیته المپیک برای المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید