جنوا سرمربی اش را اخراج و جانشین او را معرفی کرد

به گزارش افق بسطام، باشگاه جنوای ایتالیا سرمربی این تیم را از برکنار و خیلی سریع جانشین وی را انتخاب کرد.

جنوا سرمربی اش را اخراج و جانشین او را معرفی کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه جنوا به صورت رسمی سرمربی این تیم ایوان یوریچ را اخراج کرد و به جای او آندره آ ماندورلینی را روی کار آورد.

آبی پوشان شهر جنوا که در رده شانزدهم قرار دارند، از 9 بازی اخیر خود در سری A تنها 2 امتیاز گرفته اند و این در حالی است که آخرین پیروزی شان در اواسط ماه دسامبر سال 2016 به ثبت رسید.

شکست 5 بر صفر این هفته برابر پسکارای قعر جدولی اما دیگر کاسه صبر مسئولان باشگاه را لبریز و آنها را به اخراج یوریچ مجاب کرد. با اخراج یوریچ، باشگاه جنوا ماندورلینی را با عقد قراردادی 18 ماهه روی کار آورد.

بحرانی شدن شرایط جنوا واکنش تند هوادارانش را در پی داشته تا حدی که آنها بعد از باخت اخیر تیم شان، اتوبوس حامل بازیکنان را مورد حمله قرار دادند.

ماندورلینی 56 ساله که بیشتر روزهای دوران بازیگری اش را در اینتر سپری کرد، با فوتبال ایتالیا به خوبی آشناست چرا که در تیم هایی مانند آتالانتا، بولونیا، پادووا، سیه نا و ساسولو مربیگری نموده است. آخرین تجربه مربیگری او در کالچو، در هلاس ورونا (از سال 2010 تا 2015) بود که این تیم را از دسته سوم فوتبال ایتالیا به سری A رساند. او ماه نوامبر سال 2015 از آن تیم اخراج شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 543

به "جنوا سرمربی اش را اخراج و جانشین او را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنوا سرمربی اش را اخراج و جانشین او را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید