خانه بارسلونا مرکز واکسیناسیون می شود

به گزارش افق بسطام، مقامات ایالت کاتالونیا خانه تیم فوتبال بارسلونا را به عنوان مرکزی بزرگ برای انجام واکسیناسیون کرونا در نظر گرفته اند.

خانه بارسلونا مرکز واکسیناسیون می شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه موندودپورتیوو، ورزشگاه نوکمپ خانه تیم فوتبال بارسلونا به عنوان مرکزی بزرگ برای انجام طرح واکسیناسیون مبارزه با بیماری کرونا انتخاب شده است.

ظاهراً مقامات ایالت کاتالونیا و مسئولان اداره بهداشت این ایالت تصمیم گرفته اند که به تقلید از همتایان آمریکایی خود که ورزشگاه تیم فوتبال آمریکایی نیویورک یانکیز را به عنوان محلی برای واکسیناسون گروهی شهروندان انتخاب کرده اند، واکسیناسیون شهروندان بارسلونایی را در ورزشگاه نوکمپ انجام دهند.

از این رو تماس های لازم با مدیران باشگاه بارسلونا گرفته تا موافقت آنها برای تبدیل ورزشگاه نوکمپ به یک مرکز بزرگ واکسیناسیون را گرفته و این ورزشگاه به حالت آماده باش درآید تا به محض تأمین واکسن ها مرحله تزریق گروهی آنها در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیرد.

امکانات موجود در ورزشگاه نوکمپ، دسترسی به آن و فضای کافی برای جمعیت فراوان با وجود رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین دلایل انتخاب خانه بارسایی ها به عنوان یکی از محل های اصلی واکسیناسیون در اسپانیا است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1304

به "خانه بارسلونا مرکز واکسیناسیون می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه بارسلونا مرکز واکسیناسیون می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید