خبرنگاران تعطیلی یا بازگشایی بازارهای استان بوشهر فردا معین می گردد

به گزارش افق بسطام، بوشهر-خبرنگاران-معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهرگفت: در نشست پیش از ظهر روز شنبه(24 اسفندماه) نسبت به تداوم تعطیلی یا بازگشایی واحدهای صنفی این استان تصمیم گیری می گردد.

خبرنگاران تعطیلی یا بازگشایی بازارهای استان بوشهر فردا معین می گردد

عباس نامدارزاده آدینه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: با این حال بازارهای استان بوشهر به استثنای واحدهای تامین نماینده ارزاق عمومی تا ظهر شنبه تعطیل هستند تا در نشست فردا ستاد مبارزه با کرونا استان با حضور استاندار برای آنها تصمیم گیری گردد.

وی یادآورشد: انتظار است در صورت تداوم تعطیلی بازار نسبت به تعطیلی فروشگاه های زنجبره ای نیز تصمیم گیری گردد چرا که در این چند روز ازیاد جمعیت در سطح این فروشگاه ها مشاهده شده و این کانون های جمعیتی مغایر با اصول پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

نامدارزاده اظهارداشت: از 17 اسفندماه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همه بازارهای این استان بجز واحدهای صنفی تامین نماینده ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه تا سرانجام هفته جاری تعطیل شدند.

وی ادامه داد: در هفته جاری(منتهی به 24 اسفند) فقط واحدهای صنفی تامین نماینده ارزاق عمومی و مایحتاج روزانه مانند واحدهای صنفی سبزی و میوه فروشی، سوپرمارکت، تصفیه آب، نانوایی و غذافروشی ها با لحاظ رعایت کامل موازین بهداشتی باید به شهروندان خدمات رسانی نمایند.

در استان بوشهر تا به امروز 21 نفر به ویروس کرونا دچار شده اند و از این مجموع 2 نفر فوت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 701

به "خبرنگاران تعطیلی یا بازگشایی بازارهای استان بوشهر فردا معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی یا بازگشایی بازارهای استان بوشهر فردا معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید