خبرنگاران دولت مصمم به اتمام آزادراه شیراز - اصفهان تا اوایل سال 1400 است

به گزارش افق بسطام، شیراز- خبرنگاران-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: مجموعه مسوولان و دولتمردان در کشور و این استان، مصمم به اتمام و بهره برداری از آزادراه شیراز - اصفهان تا اوایل سال 1400 هستند.

خبرنگاران دولت مصمم به اتمام آزادراه شیراز - اصفهان تا اوایل سال 1400 است

محمود رضایی کوچی، یکشنبه در جریان بازدید از آزاد راه شیراز - اصفهان اضافه کرد: با توجه به اعتبار تخصیص یافته ، اقدامات و پیگیری هایی که در دست انجام است، این پروژه اوایل سال 1400 افتتاح خواهد شد.

وی، با اشاره به سفر امردادماه سال 99 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان فارس گفت:: در جریان سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به استان فارس، اعتباری معادل 500 میلیارد تومان به این طرح مهم اختصاص یافت.

رضایی کوچی گفت: برای محقق شدن تعهد افتتاح این آزاد راه در زمان بندی مشخص شده، باید با برنامه ریزی همه جانبه پیگیری های جدی در این زمینه انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، بهره برداری از آزادراه شیراز - اصفهان را مهم ارزیابی و بیان نمود: افتتاح این پروژه برای تقویت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور و این استان اثرگذار خواهد بود.

رضایی کوچی ادامه داد: بهره برداری از این پروژه، علاوه بر کوتاه شدن جهت سفر از شمال به جنوب کشور، کاهش مصرف سوخت، کاهش حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن را به دنبال خواهد داشت.

آزاد راه شیراز - اصفهان در جهتی به طول 220 کیلومتر اوایل دهه 90 آغاز شده و اکنون در حال ساخت است و بر اساس وعده هایی که پیشتر مسوولان فارس داده اند بیش از 2 سال از زمان بهره برداری آن سپری می شود، برای اتمام این طرح، یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آزاد راه شیراز - اصفهان هم اینک بیش از 75 درصد پیشرفت دارد و در 64 کیلومتر از این جهت 224 کیلومتری در قطعات یک تا هفت، روسازی بتنی و یک لایه آسفالت اجرا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران دولت مصمم به اتمام آزادراه شیراز - اصفهان تا اوایل سال 1400 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دولت مصمم به اتمام آزادراه شیراز - اصفهان تا اوایل سال 1400 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید