خبرنگاران روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اعلام آمادگی کرد

به گزارش افق بسطام، مسکو - خبرنگاران - رئیس سرویس حمایت از مصرف کننده روسیه بر آمادگی کشورش برای یاری به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید نمود.

خبرنگاران روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اعلام آمادگی کرد

انا پوپوا امروز دوشنبه در ملاقات با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان این مطلب اضافه نمود: ما کنار مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا ایستاده ایم.

جلالی نیز ضمن قدردانی از اظهارات وی و رئیس جمهوری روسیه در گفت وگو با روحانی و اعلام آمادگی برای یاری به ایران در مقابله با ویروس کرونا به گفتگو در مورد اقدامات بعمل آمده از سوی دو کشور در زمینه مهار و کنترل ویروس مذکور پرداخت.

سفیر ایران در این ملاقات با اشاره به اقدامات بعمل آمده در فرودگاه های ایران با بر شمردن بعضی محدودیت های ایجاد شده ناشی از صدور ویزا برای ایرانیان ابراز امیدواری کرد این موانع در آینده نزدیک رفع گردد.

گفتنی است آژانس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف کننده در روسیه که زیر نظر نخست وزیر است مسئولیت مقابله با بیماری کرونا و تامین تجهیزات مورد احتیاج برای مقابله با این ویروس در روسیه را برعهده دارد.

روسیه از دو ماه پیش که ویروس کرونا در چین شروع شد درگیر مقابله با شیوع این بیماری در کشور خود هم است با این وجود امروز رسانه های این کشور اعلام کردند که نخستین روس در مسکو که به این ویروس مبتلا شده شناسایی و قرنطینه شده است.

رسانه های روسیه نیز گزارش داده اند که تعداد افراد مشکوک به این بیماری در سن پترزبورگ هر روز در حال بیشتر شدن است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 675

به "خبرنگاران روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روسیه برای تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا در ایران اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید