خبرنگاران چهار طرح عمرانی و آموزشی در سرپل&zwnjذهاب افتتاح شد

به گزارش افق بسطام، قصرشیرین- خبرنگاران- چهار طرح عمرانی و آموزشی با بیش از 28 میلیارد و 500 میلیون ریال روز آدینه با حضور نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امام آدینه سرپل ذهاب و جمعی از مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.

خبرنگاران چهار طرح عمرانی و آموزشی در سرپل&zwnjذهاب افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مسوول قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها با مشارکت و همراهی خیران نیکوکار و توسط قرارگاه جهادی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان ساخته شده است.

سردار سعید قاسمی اضافه نمود: یکی از این طرح ها شامل مدرسه چهارکلاسه روستای رفیع پاطاق در زمینی به مساحت 260 متر مربع است که با 10 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

وی گفت: همچنین یک واحد مسکونی به متراژ 72 متر مربع و با یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک خانواده محروم و نیازمند دیگر طرحی بود که به بهره برداری رسید.

مسوول قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان گفت: ساخت یک باب مسجد در روستای برزگر با 240 مترمربع و با بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون ریال و ساخت مدرسه روستای چمن گلین در زمینی به مساحت 240 مترمربع و بااعتباری بیش از 10 میلیارد ریال دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان 96 در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1191

به "خبرنگاران چهار طرح عمرانی و آموزشی در سرپل&zwnjذهاب افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار طرح عمرانی و آموزشی در سرپل&zwnjذهاب افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید