دانشجویان دانشگاه پیغام نور روزانه 90 هزار ماسک فراوری می نمایند

به گزارش افق بسطام، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیغام نور گفت: از فراوری روزانه 90 هزار ماسک، 30 هزار ماسک با روش سنتی و 60 هزار ماسک به صورت ماشینی فراوری شد که از این هفته عرضه می گردد.

دانشجویان دانشگاه پیغام نور روزانه 90 هزار ماسک فراوری می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه دانشگاه پیغام نور در حوزه کارآفرینی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است؛ گفت: تفاهم نامه دانشگاه پیغام نور با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و انتخاب 7 استان به صورت پایلوت با هدف مهارت آموزی نیرو ها و فراهم آوردن بستر های اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه ها، امضا شد و استان مرکزی یکی از این استان ها در حوزه پوشاک بود که خوشبختانه پیشرفت بسیاری در این زمینه داشت.

وی اظهار کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا و افزایش احتیاج مراکز درمانی و مردم به ماسک و گان، طبیعتا به فراخور شرایط موجود، رویکرد پژوهشی و فناوری دانشگاه نیز تغییر کرد و برای نمونه در استان مرکزی، آموزش ها در جهت فراوری و عرضه ماسک و گان مورد احتیاج این منطقه ارائه شد.

کریمی اضافه نمود: با سرعت و کمتر از 20 روز این اتفاق به خاتمه رسید و با کسب مجوز های وزارت بهداشت، ماسک های استاندارد برای احتیاج مراکز درمانی استان مرکزی فراوری شد.

وی با عنوان اینکه بخش عمده ای از ماسک های مورد احتیاج سازمان مرکزی و مجموعه استان هایی که درخواست داشتند نیز به وسیله استان مرکزی تامین شد، توضیح داد: در مجموع از فراوری روزانه 90 هزار ماسک، 30 هزار ماسک با روش سنتی و به کارگیری 86 نیروی آموزش دیده با رویکرد آموزشی دانشگاه و 60 هزار ماسک هم ماشینی و اتومات فراوری شد که از این هفته عرضه می گردد.

کریمی همچنین از فراوری مواد ضدعفونی نماینده مورد تایید وزارت بهداشت اطلاع داد و گفت: مهارت آموزان دانشگاه پیغام نور در استان های هرمزگان، قزوین، فارس و تهران نیز در زمینه فراوری مواد ضدعفونی نماینده مورد تایید وزارت بهداشت پیروز بوده اند و توانستند نه تنها احتیاج داخلی دانشگاه بلکه احتیاج دیگر مجموعه های دولتی و غیر دولتی را تامین نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 962

به "دانشجویان دانشگاه پیغام نور روزانه 90 هزار ماسک فراوری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه پیغام نور روزانه 90 هزار ماسک فراوری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید