در بازی اول نباید قضاوت کرد، تا 3 هفته دیگر، شرایطمان بهتر می شود

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگار خبرنگاران، تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر، در ورزشگاه نقش جهان در برابر تیم فوتبال ذوب آهن قرار گرفت تا نخستین بازی ذوب آهن با هدایت سرمربی جدید مونته نگرویی خود یک بر صفر به سود این تیم به انتها برسد.

در بازی اول نباید قضاوت کرد، تا 3 هفته دیگر، شرایطمان بهتر می شود

هومن افاضلی سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به جای فراز کمالوند سکان هدایت پارس را بر عهده گرفته است، در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن درباره این بازی گفت: راضی هستم که نیم فصل دوم را از اصفهان و در برابر تیم ذوب آهن شروع کردیم. در این بازی، در نیمه نخست، متاسفانه شروع خوبی نداشتیم ولی به مرور و رفته رفته بهتر شدیم.

وی نیمه نخست را فشرده و شطرنج گونه توصیف کرد و اضافه نمود: در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، هر دو تیم موقعیت های بهتری داشتند و یک گل، می توانست شکل بازی را تغییر دهد که متاسفانه تیمی که گل دریافت کرد، ما بودیم، ما موقعیت های خوبی داشتیم ولی در فوتبال اگر از موقعیت ها استفاده نکنیم، شانسی برای موفقیت نداریم.

سرمربی پارس جنوبی جم، با تبریک به ذوب آهن به خاطر این برد، اضافه نمود: ذوب آهن نشان داد در همین مدت کم که سرمربی جدید خود را معرفی کرده است، تغییرات زیاد و مثبتی داشته اما ما باید برای هفته های بعد، بیشتر تلاش کنیم و بهتر شویم. در نهایت برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب پارس جنوبی شرح داد: بازیکنان جوان اگر بخواهند در ترکیب قرار بگیرند، باید بهتر از بازیکنان باتجربه یا دست کم، هم سطح آنان باشند. ما تیم باتجربه ای داریم که البته تیم ما می توانست با تلفیق بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه، شرایط بهتری داشته باشد اما وقتی بازیکنان جوان خود را به تیم تحمیل نمی کنند، ما باید با همین بضاعت کار کنیم.

افاضلی در ارتباط با جابجایی زمستانی اظهار داشت: ما تلاش کردیم تا در نیم فصل با جذب بازیکنان مورد نظرمان، کمبود نفرات تیم را جبران کنیم اما در زمستان جذب بازیکن سخت است و تیم ها به سادگی، بازیکن خود را از دست نمی دهند؛ اما ما بازیکنان جوان خوبی داریم و مطمئناً تا 3 هفته دیگر، شرایطمان بهتر می شود.

وی از تیم خود ابراز رضایت کرد ولی اضافه نمود: کسی که این تیم را تشکیل داده، بر اساس ایده ها و نظرات خود این کار را کرده است اما اگر من بودم، سعی می کردم تیمم، تلفیق بهتری از بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان باشد. سن به تنهایی نشان دهنده خوب یا بد بودن نیست. ما تیم باتجربه ای داریم اما در فوتبال سن و کیفیت در کنار هم مطرح هستند. ما باید به یک مدل بازی انعطاف پذیر برسیم و در بازی اول نباید قضاوت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 615

به "در بازی اول نباید قضاوت کرد، تا 3 هفته دیگر، شرایطمان بهتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازی اول نباید قضاوت کرد، تا 3 هفته دیگر، شرایطمان بهتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید