دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در ظفر3 ، جمع آوری 30 هزار معتاد متجاهر

به گزارش افق بسطام، رییس پلیس پایتخت از انهدام هفت باند و دستگیری 25 قاچاقچی مواد مخدر در پایتخت اطلاع داد و گفت: در این طرح همچنین 2340 نفر از معتادین متجاهر و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.

دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در ظفر3 ، جمع آوری 30 هزار معتاد متجاهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در سومین مرحله طرح ظفر که صبح امروز برگزار گردید، اظهار کرد: این مرحله از طرح در یک هفته گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد و هفت باند منهدم و 25 قاچاقچی دستگیر شدند که بالغ بر یک تن و 200 کیلو انواع موادمخدر از این افراد کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح 2340 نفر از معتادین متجاهر و خرده فروشان نیز جمع آوری و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح در محله های دره فرحزاد، اتابک، دروازه غار، اطراف میدان امام حسین و ... برگزار گردید، گفت: 50 دستگاه خودرو و موتور سیکلت که در امر تهیه و توزیع استفاده می شد جمع آوری و کشف شد.

وی افزود: تنها 133 کیلو موادمخدر از خرده فروشان اتابک کشف شد؛ البته برای 40 خانه حکم بازرسی گرفته شده بود که این کشفیات از این خانه ها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: از ابتدای سال بیش از 30 هزار معتاد متجاهر جمع آوری شده است که بعضی از این معتادان برای بار چندم است که دستگیر می شوند، ما در تهران 30 هزار معتادمتجاهر نداریم اینکه می گوییم 30 هزار معتاد متجاهر دستگیر می گردد یعنی امکان دارد بعضی از اینها چندبار دستگیر شده باشند و داخل آمار حساب شوند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با حفظ طبیعت دره فرحزاد باید آن محل را بازسازی کنیم و محل هایی که پاتوق معتادین و خرده فروشان شده است را نابود کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 617

به "دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در ظفر3 ، جمع آوری 30 هزار معتاد متجاهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در ظفر3 ، جمع آوری 30 هزار معتاد متجاهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید