دنبال نتایج بهتر با سایپا هستم، به کارم اعتقاد دارم

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار سایپا با صنعت نفت آبادان گفت: رتبه صنعت نفت در جدول نشان می دهد تیم خوبی است و کار سختی مقابل این تیم داریم. با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان برگزار می شود، دنبال حفظ فرایند خوب فعلی خودمان و در ادامه کسب نتیجه مناسب هستیم.

دنبال نتایج بهتر با سایپا هستم، به کارم اعتقاد دارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه نمود: با شروع بازی ها دو هدف اصلی داشتیم. ابتدا سازندگی خود را با استراتژی بهتری نسبت به فصل قبل ادامه دهیم و اینکه نسبت به فصل گذشته هم نتایج بهتری کسب کنیم. امسال از لحاظ فنی تیم مان فرایند بهتری داشته است. توانسته ایم فوتبال بهتری بازی کنیم اما همچنان در امر گلزنی باید کار کنیم. برای بازی با نفت آبادان هم در یک هفته اخیر براساس نقاط ضعف و قوت آنها برنامه ریزی کردیم.

وی درباره آمار کم گلزنی تیمش شرح داد: در دو بازی اخیر برای خلق موقعیت در محوطه جریمه حریف خوب عمل کردیم. بازیکنان ما جوان هستند و نیاز به کار کردن بیشتر دارند تا از موقعیت های خود استفاده بهتری کنند.

صادقی درباره انتقاد از برنامه ریزی مسابقات فصل جاری لیگ برتر یادآور شد: هر کس سعی می کند منافع تیم خودش را ببیند. به برنامه ریزی مسابقات خیلی اعتراض شده اما من به عنوان سرمربی سایپا باید از تیم خودم دفاع کنم. بازی های ما فشرده نیست. سعی دارم منافع تیم خودم را در نظر بگیرم. البته امسال به دلیل کرونا و حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان طبیعی است که برنامه ها فشرده تر باشد.

وی درباره حضور داوران پشت دروازه در ادامه بازی های لیگ برتر گفت: امیدوارم آنها بتوانند به تصمیم گیری داوران بیشتر کمک کنند تا اعتراض کمتری شود. بیشتر داورانی که در این فصل برای سایپا قضاوت کرده اند کم تجربه بودند اما اعتراض چندانی به این موضوع نکردیم. مقابل پیکان به چند صحنه اعتراض داشتیم که بازبینی صحنه ها نشان داد داور اشتباه کرده است.

صادقی شرح داد: امسال تعداد زیادی از باشگاه ها به بازیکنان جوان فرصت می دهند و این اتفاق خوبی است چون در آینده باشگاه با پرورش بازیکن و هزینه کمتر از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار می گیرد و می تواند در آینده با ایجاد شرایط مناسب بازیکن خود را ترانسفر کند و در کنار آن نتایج خوبی هم به دست آورد.

سرمربی سایپا گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینیم که ابتدا فوتبال خوبی انجام بدهیم و درکنار آن نتیجه بگیریم. هیچ فشاری روی سایپا نیست و اعتقادم این است که روش درستی می رویم.در سایپا یاد گرفته ام هرگاه توکلم به خدا باشد او پشت و پناه من است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1240

به "دنبال نتایج بهتر با سایپا هستم، به کارم اعتقاد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال نتایج بهتر با سایپا هستم، به کارم اعتقاد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید