رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد

به گزارش افق بسطام، رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم ادامه کوشش ها برای پیروزی کامل و لغو محاصره و توقف تجاوز تأکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد

به نقل از شبکه خبری المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی گفت: پایداری مردم یمن پیروزی را رقم زد. روزهای اخیر شاهد مواضع مثبتی از سوی اتحادیه اروپا و حتی دولت آمریکا بودیم که بازنگری در سیاست خود را شروع نموده است. رویکرد بین المللی مثبت است و باید تا زمان لغو محاصره و توقف تجاوز ادامه داشته باشد. این مسئله مهمی است. باید تمام کوشش ها ادامه یابد تا مردم یمن پیروزی کامل را به دست آورند و محاصره لغو و تجاوز انتها یابد و تمام خاک خود را آزاد کنیم.

المشاط گفت: براساس تمام قوانین و شریعت های آسمانی ما حق دفاع از خودمان را داریم. هر عملی واکنشی به دنبال دارد و این جزو قوانین دنیا است.

از سوی دیگر محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: ساکنان مأرب خانواده ما هستند و به دلیل تجاوزات ائتلاف و مزدوران که این استان را به اتاق سیاهی پر از ظلم و فجایع تبدیل نموده اند، رنج و مسائل زیادی را متحمل شده اند. ما به ساکنان مأرب اطمینان می دهیم که عملیات ارتش و کمیته های مردمی تنها کسانی را هدف قرار می دهد که با دشمن خارجی همکاری می نمایند. ما از آن ها می خواهیم به راه درست بازگردند و درک نمایند که ائتلاف متجاوز علیه آن ها می جنگد نه برای آن ها.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1315

به "رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای عالی سیاسی یمن: مقاومت مردمی پیروزی را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید