ساری: میلان تیم سطح بالایی است، جایگزینی برای رونالدو وجود ندارد

به گزارش افق بسطام، مائوریتزیو ساری امیدوار تیمش با حفظ تساوی بازی رفت به فینال رقابت های جام حذفی ایتالیا راه یافت.

ساری: میلان تیم سطح بالایی است، جایگزینی برای رونالدو وجود ندارد

با ما همراه باشید و با تور مسافرتی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از کوشش شاگردانش برای رسیدن به فینال سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: کیلینی دیروز کمی احساس ناراحتی داشت و به طور اختصاصی تمرین کرد. بوفون هم کمی کمر درد حس می مرد اما امروز در تمرینات شرکت کرد. رونالدو اگر دوست داشته باشد، مشکلاتش را بازگو می نماید. در دسترس بودن یا در دسترس نبودن او به مشکل شخصی اش بستگی دارد. مشخصا غیبت رونالدو باعث می گردد تغییراتی در تاکتیک های خود اتخاذ کنیم زیرا هیچ جانشینی برای او در جهان وجود ندارد. خدیرا شرایطش بهتر شده و می تواند فردا برای دقایقی به میدان برود. داگلاس کاستا هم چنین شرایطی دارد و شاید دقایقی بازی کند.

او در ادامه اضافه کرد: در نیمه اول بازی مقابل لیون بسیار سطح پایین بودیم و در نیمه دوم بهتر شدیم. روی گردش سریع تر توپ، بیشتر کار کردیم. میلان تیمی سطح بالاست و مشخصا کار آسانی نداریم. با این حال فقط به صعود به فینال فکر می کنیم. گاهی اوقات ارزیابی ها بیش از حد بر پایه نتایج قرار می گیرد. میرالم پیانیچ نسبت به 2-3 ماه گذشته درخشش کم تری داشته و از نظر فردی این فراز و نشیب ها طبیعی است. شرایط او مربوط به آمادگی جسمانی نیست و من این مساله را بهانه می دانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 667

به "ساری: میلان تیم سطح بالایی است، جایگزینی برای رونالدو وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: میلان تیم سطح بالایی است، جایگزینی برای رونالدو وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید