سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش است

به گزارش افق بسطام، رئیس جدید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: اگر مباحث نظری به مباحث عملی و قابل اجرا تبدیل نشود بی فایده است و سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش برای تهیه خوراک فکری و فرهنگی دانش آموزان کشور است.

سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در مراسم معارفه اش، اظهار کرد: همکاران بصیر و قوی و کارشناس در همه بخش ها به ما یاری می نمایند تا این بار سنگین را برداریم و به اهداف تدریجی و نسبی خود برسیم.

وی با تشکر از رئیس پیشین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره مسؤولیت خود اظهارکرد: اگر مباحث نظری به مباحث عملی و قابل اجرا تبدیل نگردد بی فایده است و سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش برای تهیه خوراک فکری و فرهنگی دانش آموزان کشور است. امروز همه غذا های فکری اینجا پخته می گردد و این مکان قرارگاه تعلیم و تربیت است.

وی توضیح داد: مأموریت اصلی خود را عملیاتی شدن اسناد تحولی آموزش و پرورش می دانم و در همین محضر متعهد می شوم این ماموریت را از فردا آغاز کنم.

حسن ملکی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که به عنوان معاون طراحی و فراوری بسته های یادگیری در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و قائم مقام رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مشغول به کار بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 854

به "سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان پژوهش، آشپزخانه آموزش و پرورش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید