شرکت در آزمون آیلتس 250 دلار آب می خورد ، از اعلام نتایج کنکور ارشد تا آغاز کلاس های دانشجویان دکتری

به گزارش افق بسطام، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

شرکت در آزمون آیلتس 250 دلار آب می خورد ، از اعلام نتایج کنکور ارشد تا آغاز کلاس های دانشجویان دکتری

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

نتایج کنکور ارشد 99 اعلام شد

در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد146522 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 80250 نفر مرد و 66272 نفر زن بوده اند مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی 104402 نفر بوده است که 43599 نفر آن ها قبولی مشترک با سازمان سنجش بوده است. پذیرفته شدگان برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم از تاریخ 99/08/10 برای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

نتایج آزمون دکتری تخصصی 1399 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی 1399 دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org نهاده شد. کارنامه کلیه داوطلبانی که در مصاحبه مجازی این دوره در دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده اند، متعاقباً به وسیله سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1399 به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد. همچنین اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضـیان اسـتفاده از آیـین نامـه اسـتعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

شرکت در آیلتس با نرخ مصوب 250 دلار

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به بین المللی بودن آزمون هایی همچون آیلتس، مراکز برگزاری آزمون میزان هزینه ها را مشخص می نمایند که این هزینه ها نیز به نرخ روز دلار محاسبه می شوند. براین اساس درحال حاضر هزینه این آزمون با نرخ مصوب 250 دلار مشخص شده است.

آغاز کلاس های پذیرفته شدگان دکتری 99 دانشگاه علم و صنعت از 10 آبان

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت برای دوره های روزانه و نوبت دوم از 4 تا 6 آبان ماه به صورت غیر حضوری به وسیله سیستم گلستان انجام گرفت. آغاز کلاس ها در نیمسال اول 1400-99 از روز شنبه دهم آبان ماه خواهد بود.

پذیرش غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شریف

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه ای درباره نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری 99 در این دانشگاه شرح داد. پذیرفته شدگان باید تا روز شنبه 10 آبان 99 نسبت به ثبت اطلاعات خود (پذیرش غیرحضوری) در سامانه آموزشی دانشگاه اقدام نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیغام نور

امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نورضمن تبریک به پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1399-1400 گفت: کلیه پذیرفته شدگان ضروری است با مراجعه به نشانی reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

تورم و افزایش قیمت ها بخش زیادی از بودجه دانشگاه الزهرا (س) را بلعیده

مهناز ملانظری، رییس دانشگاه الزهرا (س) گفت: شاید از روز شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی ظاهری دانشگاه هزینه های خوابگاه، سلف و ... کاهش پیدا کرد، اما معادل یا شاید هم بیشتر از آن برای بحث توسعه فنی زیرساخت های آموزش مجازی هزینه شد. از طرف دیگر سال 99 شاهد افزایش قیمت ها هستیم لذا اگر قرار بود سال گذشته همین تجهیزات و زیرساخت ها را ارتقا دهیم شاید یک سوم حال باید هزینه می کردیم، اما افزایش قیمت های عجیب و وحشتناک بخش زیادی از بودجه دانشگاه را بلعیده است.

دانشگاه تربیت مدرس یک دانشگاه بین المللی خصوصی در کیش ایجاد می نماید

دانشگاه تربیت مدرس طی تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد کیش، یک دانشگاه بین المللی خصوصی در کیش ایجاد می نماید. طی این تفاهم نامه که با حضور رییس دانشگاه و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضاء رسید، طرفین بر همکاری های گسترده و متنوع علمی، آموزشی، پژوهشی و نوآورانه در منطقه آزاد کیش با هدف تبدیل این جزیره به هاب علمی و دانشگاهی منطقه تاکید کردند.

استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد

برای نخستین بار ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدید و اعتبارسنجی داده های خوداظهاری شده دانشجویان میسر شد. در این خدمت ثبت نام دانشجو به وسیله سامانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا شده و اقلام هویتی دانشجو به وسیله خدمات برخط هویتی و خدمت استعلام عکس سازمان ثبت احوال و خدمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اقلام تحصیلی دانشجو به وسیله خدمت برخط استعلام تحصیلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش اعتبارسنجی می شوند.

آزمون های EPT و مشخص سطح زبان نوبت آبان ماه دانشگاه آزاد لغو شد

با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا طی روز های اخیر آزمون EPT و آزمون مشخص سطح زبان انگلیسی آبان ماه که پیش از این مقرر شده بود در روز های آدینه 9 و 23 آبان ماه برگزار شود لغو و به زمان دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد موکول شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1112

به "شرکت در آزمون آیلتس 250 دلار آب می خورد ، از اعلام نتایج کنکور ارشد تا آغاز کلاس های دانشجویان دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت در آزمون آیلتس 250 دلار آب می خورد ، از اعلام نتایج کنکور ارشد تا آغاز کلاس های دانشجویان دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید