شنبه تعطیل است؟

به گزارش افق بسطام، پس از دو روز تعطیلی به خاطر گرمای هوا حالا سوال مهم این است که تعطیلی ها در روزهای آینده ادامی یابد. روز گذشته وزیر کشور گفت ادامه تعطیلی ها بستگی به نظر وزارت بهداشت دارد. امروز وزیر بهداشت در این باره توضیحاتی داد.

شنبه تعطیل است؟

دکتر بهرام عین اللهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این وزارتخانه پیشنهادی مبنی بر تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه به علت گرمای هوا دارد یا خیر، گفت: ما پیشنهادمان در این زمینه بر اساس اطلاعاتی است که سازمان هواشناسی ارایه می دهد و بر اساس آن اطلاعات تصمیم لازم گرفته می گردد.

وی اضافه کرد: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده، گفته شده که از آدینه به بعد هوا خنک تر می گردد و بنابراین هیچ پیشنهادی برای تعطیلی روزهای آینده نداریم.

وزیر بهداشت گفت: اگر شرایط دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد آنالیز های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.

روز دوشنبه نهم مردادماه و با توجه به گرمای بی سابقه در کشور، وزارت بهداشت از ارایه پیشنهاد تعطیلی آخر هفته به دولت اطلاع داد و بر همین اساس هم طبق اعلام دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (11 و 12 مردادماه) در سراسر کشور تعطیل اعلام شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2096

به "شنبه تعطیل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه تعطیل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید