صد میلیون تومان گرنت فناوری به فناوران برتر اختصاص می یابد

به گزارش افق بسطام، یک مقام مسؤول در وزارت علوم از اعطای صد میلیون تومان در قالب گرنت فناوری به فناوران برتر سال گذشته اطلاع داد.

صد میلیون تومان گرنت فناوری به فناوران برتر اختصاص می یابد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مهدی کشمیری مدیرکل سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یک نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از اختصاص صد میلیون تومان در قالب گرنت فناوری به برگزیدگان فناوری در هفته پژوهش اطلاع داد.

به گفته وی، فناورانی که در ارزیابی ها به عنوان برتر انتخاب شوند علاوه بر تقدیر از امتیاز حمایت اقتصادی برخوردار خواهند شد و این یکی از ویژگی های برنامه های سال جاری هفته پژوهش و فناوری است.

کشمیری همچنین با اشاره به دیگر ویژگی های برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال جاری گفت: سال جاری از مدیران جوان و افرادی که دارای سابقه در فعالیت های فناورانه بوده اند استفاده نموده ایم به طوری که گاهی مدیری 70 ساله با مدیری 35 ساله جایگزین شده است.

وی ادامه داد: آمارهای موجود از فعالان در پارک های علم و فناوری نشان می دهد که از حدود 56 هزار نفر که در این صنعت فناورانه فعالیت می نمایند 7 درصد دارای مدرک دکترا هستند یعنی 4 هزار نفر از این افراد دکترا دارند و 25 درصد از آنها اعضای هیأت علمی هستند.

به گفته مدیرکل سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عمده این افراد هیأت علمی های جوان هستند که در این صنایع مشغول به کار شده اند و این آمار بخشی از آمار طرح وزارت علوم درباره فرصت مطالعاتی اعضای جوان هیأت علمی در صنایع محسوب می شوند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 485

به "صد میلیون تومان گرنت فناوری به فناوران برتر اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صد میلیون تومان گرنت فناوری به فناوران برتر اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید