همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه با یک کارگزارعلم وفناوری، تقویت تبادل فناوری وکارآفرینی میان صنعت ودانشگاه

به گزارش افق بسطام، دانشگاه صنعتی کرمانشاه و شرکت مهندسین مشاور پیشبران کیفیت سامانه تفاهم نامه ی همکاری را با هدف تبادل فناوری و کارآفرینی میان صنعت و دانشگاه منعقد کردند .

همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه با یک کارگزارعلم وفناوری، تقویت تبادل فناوری وکارآفرینی میان صنعت ودانشگاه

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، دکتر وحید عباسی، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، با اعلام خبر همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه و یک کارگزار علم وفناوری گفت: با توجه به سیاست و چشم اندازه این حوزه در راستای کارآفرینی و ارتباط با صنعت، سعی شده است یک پل ارتباطی بین دانشگاه و حوزه های صنعتی و پژوهشی خارج از دانشگاه ایجاد شود که از این طریق بتوانیم دانش آموختگان دانشگاه را که صاحب ایده و تخصص می باشند؛ وارد چرخه کارآفرینی کنیم.

عباسی اضافه کرد: همکاری با مراکز صنعتی و پژوهشی خارج از دانشگاه، نه تنها زمینه اشتغال زایی دانش آموختگان را فراهم می کند، بلکه باعث می شود مراکز صنعتی افراد صاحب ایده و کارآفرین را جذب نمایند که منجر به رونق تولید شوند.

وی در خصوص این تفاهم نامه یادآور شد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بهره گیری از حضور اساتید نخبه و دانشجویان جوان، صاحب ایده و کارآفرین و همچنین فضا و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی خود در شرایط ایده آلی می باشد که می تواند در راستای تبادل فناوری و کارآفرینی خدمت خوبی را به شرکت مهندسین مشاور پیشبران کیفیت ارائه دهد.

گفتنی است از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه می توان به مواردی از جمله؛ تامین فضای مناسب جهت استقرار کارگزار، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید دانشگاه و فعالان صنعت، همکاری در انعقاد قراردادهای صنایع فعال استان و اساتید، معرفی شرکت های فعال به کارگزار در مراحل پیش رشد و رشد، همکاری در اطلاع رسانی طرح های پژوهشی به دانشگاه و معرفی تیم های دانشجویی و اساتید به مسئولان طرح، برگزاری دوره های تخصصی کسب وکار و مدیریت برای افراد و شرکت های معرفی شده، همکاری در برگزاری رویداد ها و نمایشگاه ها، همکاری در ثبت محصولات در سامانه فن بازار، همکاری جهت فروش محصولات تولید شده با قابلیت تجاری سازی و غیره اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1540

به "همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه با یک کارگزارعلم وفناوری، تقویت تبادل فناوری وکارآفرینی میان صنعت ودانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه صنعتی کرمانشاه با یک کارگزارعلم وفناوری، تقویت تبادل فناوری وکارآفرینی میان صنعت ودانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید