قتل زن تنها به خاطر یک رسم عجیب مردانه

به گزارش افق بسطام، مردی خشمگین در اقدامی هولناک، زن تنها را به قتل رساند و جسد وی را در باغچه خانه اش دفن کرد. این مرد که به زودی در دادگاه کیفری یک تهران محاکمه خواهد شد، می گوید:، چون قربانی جنایت به وی فحاشی کرده، دست به چنین اقدامی زده است.

قتل زن تنها به خاطر یک رسم عجیب مردانه

به گزارش، تابستان سال 97 پسر جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن مادر 54 ساله اش به نام عفت خبر داد. وی گفت: پس از جدایی پدر و مادرم از هم مادرم به تنهایی در خانه اش در خیابان اشرفی اصفهانی زندگی می کرد. وی افزود: دو روز قبل مادرم از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت، ما همه جا را دنبال او گشتیم، اما خبری به دست نیاوردیم. تا این که دیروز یک مرد ناشناس به خانه مان زنگ زد و گفت، مادرمان را به گروگان گرفته است. او در ازای آزادی مادرمان از ما پول خواست. او گفت باید برای پرداخت پول به یک پارک در غرب تهران برویم. اما من و خواهرم وقتی به پارکی که مرد ناشناس آدرس آن را به ما داده بود رفتیم هیچ اثری از او به دست نیاوردیم. با این شکایت، تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن زن تنها آغاز شد. پلیس در نخستین مرحله از تحقیقات خود به پرس و جو از فرزندان عفت پرداخت. دختر این زن به ماموران گفت: من و خاله ام مدتی بود به رابطه پنهانی مادرم با چند مرد غریبه پی برده بودیم. ما چند بار از او خواستیم تا دست از این رفتارش بردارد، اما گوش نکرد تا این که آخرین بار از خانه بیرون رفت و دیگر باز نگشت.

به دنبال اظهارات دختر جوان، پلیس به بررسی ریز مکالمات تلفنی مادر گمشده پرداخت و به رابطه پنهانی وی با یک مرد ازاتباع بیگانه پی برد. پلیس به ردیابی این شماره تلفن پرداخت و یک پسر 22 ساله به نام عزیز را ردیابی و بازداشت کرد. وی گفت:من عفت را نمی شناسم و هرگز او را ندیده ام، اما پدرم با زن های زیادی رابطه دارد. من از این موضوع ناراحت و بار ها به پدرم اعتراض کرده بودم. به همین دلیل هم چندماه قبل از پدرم جدا شدم و در خانه مجردی زندگی می کردم.

به دنبال اطلاعاتی که پسر جوان به پلیس داد، عظیم 60 ساله ردیابی و بازداشت شد. وی که سعی داشت خودش را بی اطلاع از نحوه کشته شدن عفت نشان دهد در بازپرسی های فنی به قتل اعتراف کرد. وی گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با عفت آشنا شدم. من به ملاقات او رفتم، اما بدبینانه تصور کردم با مردان زیادی رابطه پنهانی دارد. او را نصیحت کردم تا دست از رفتار های خلاف بردارد، اما به حرف هایم گوش نکرد و به همین دلیل با هم دعوا کردیم. او به من فحش داد و، چون ما رسم نداریم هیچ زنی به مرد فحاشی کند در اوج عصبانیت او را خفه کردم و طلاهایش را دزدیدم. من جسد را در باغچه خانه ای که سرایدار آن جا بودم دفن کردم.

به دنبال اعتراف تکان دهنده این مرد، پلیس به خانه باغ مرگ در غرب تهران رفت و بقایای جسد دفن شده را پیدا کرد. به دنبال اعتراف این مرد و بازسازی صحنه جنایت، پسرش از دست داشتن در جنایت تبرئه و برایش قرار منع تعقیب صادر شد. بدین ترتیب قرار شد تا عظیم در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه بایستد، این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

منبع:خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 405

به "قتل زن تنها به خاطر یک رسم عجیب مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل زن تنها به خاطر یک رسم عجیب مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید