مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم و به تیم شوک دادیم، جدایی اصغری مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت

به گزارش افق بسطام، مدیرعامل باشگاه کراپ الوند گفت که جدایی سرمربی تیم فوتسال این باشگاه، ارتباطی با موضوع بازیکن سالاری ندارد.

مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم و به تیم شوک دادیم، جدایی اصغری مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت

محسن نخ باف در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتسال کراپ الوند در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: پیش بینی می کردیم به رده های اول یا دوم جدول برسیم. چهار بازیکن در ابتدای فصل براساس تفکرات کادر فنی جذب کردیم که دروازه بان ما مصدوم شد و بازیکنان ملی پوش خود را هم به خاطر حضور آنها در جام جهانی در اختیار نداشتیم. بازیکنان خوب و سرشناسی داریم، اما چگونه کار کردن با آنها اهمیت زیادی دارد.

وی در خصوص سرانجام همکاری با جواد اصغری مقدم توضیح داد: از عملکرد تیم راضی نبودیم و تصمیم گرفتیم تحولاتی در تیم ایجاد کنیم. به همین دلیل در فضایی کاملاً محبت آمیز و با توافق طرفین، با سرمربی خود خداحافظی کردیم و به فکر شوک دادن به تیم بودیم. از زحمات اصغری مقدم هم تشکر و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرعامل باشگاه کراپ الوند در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه در فصل جاری همچنان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال کوشش می نماید یا خیر، بیان نمود: 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و با نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم، از قهرمانی دور شدیم. امیدوارم با تغییراتی که در حال رخ دادن است، بتوانیم به جایگاه اصلی خود در جدول دست یابیم.

نخ باف درباره شایعه ارتباط یک بازیکن کراپ الوند با جدایی اصغری مقدم به خبرنگاران گفت: بازیکن سرباز باشگاه است و طبق قرارداد، موظف است به وظایف خود عمل کند. این صحبت کاملاً بی پایه و اساس است. باشگاه کراپ کاملاً خصوصی است و هیئت مدیره آن، من و برادرم هستیم که برای تیم تصمیم می گیریم. ما از عملکرد کراپ الوند راضی نبودیم و این تصمیم به هیچ بازیکنی ارتباط ندارد.

وی در ادامه توضیح داد: زمانی که اصغری مقدم تیم کراپ را تحویل گرفت، هر مربی آرزوی داشتن این بازیکنان را داشت. ما شاید عاقل نباشیم که در این شرایط مالی در فوتسال تیمداری می کنیم، اما بالغ هستیم و عملکرد خودمان را آنالیز می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1752

به "مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم و به تیم شوک دادیم، جدایی اصغری مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل کراپ الوند: از قهرمانی دور شدیم و به تیم شوک دادیم، جدایی اصغری مقدم به هیچ بازیکنی ارتباط نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید