هشدار درباره صعود احزاب پوپولیستی ضد اروپایی، لزوم هماهنگی بیشتر اعضای یورو

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: نخست وزیر ایتالیا درباره صعود احزاب پوپولیستی افراطی ضد اروپایی هشدار داده و خواستار هماهنگی تنگاتنگ تر اعضای منطقه یورو و در پیش دریافت یک سیاست مالی مشترک در این منطقه شد.

هشدار درباره صعود احزاب پوپولیستی ضد اروپایی، لزوم هماهنگی بیشتر اعضای یورو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا درباره صعود احزاب پوپولیستی افراطی در اروپا هشدار داده و در مصاحبه با زوددویچه سایتونگ و پنج روزنامه اروپایی دیگر در رم گفت که در اروپا باید فورا یک سری برنامه ها و عملیات علیه پوپولیسم ضد اروپایی شروع گردد.

وی همچنین توضیح داد که اگر این احزاب در انتخابات مجلسی اروپایی ماه می سال 2014 بیش از 25 درصد آراء را بدست آورند این یک مشکل بزرگ است. تا زمان انتخابات ما باید گزینه هایی را مد نظر قرار دهیم که اروپای ملت ها را در برابر اروپای پوپولیستها قرا دهیم. در غیر این صورت ما یک مجلس تاریخی دشمن با اروپا را تجربه نموده و با آن روبرو خواهیم شد.

لتا همچنین از عواقب تشکیل چنین مجلسی را به وجود آمدن بن بست بر سر راه سیاستهای رشد اقتصادی اروپا به منظور خروج از بحران ارزیابی نموده و این مسئله را مهم دانست که تا قبل از برگزاری انتخابات اروپایی به شهروندان توجه کنیم و شورای اروپایی در دیدارهای بعدی خود توجه بیشتری به مبارزه با بیکاری جوانان داشته باشد.

وی اضافه کرد: برای اینکه جایگاههای کاری خلق گردد باید صنعت بار دیگر به صورت قدرتمند در اروپا شکل گیرد و این اتحادیه باید در نشست خود در ماه فوریه پیش شرط های لازم در این راستا را ایجاد کند.

لتا همچنین خواستار هماهنگی تنگاتنگ تر کشورهای عضو منطقه یورو شده و توضیح داد که ما به یک وزیر اقتصادی و اقتصادی دائمی منطقه یورو احتیاج داریم، ما به یک بودجه مشترک،یک سیاست اقتصادی مشترک و یک سازمانی که اعضای منطقه یورو را با هم هماهنگ کند احتیاج داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 191

به "هشدار درباره صعود احزاب پوپولیستی ضد اروپایی، لزوم هماهنگی بیشتر اعضای یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره صعود احزاب پوپولیستی ضد اروپایی، لزوم هماهنگی بیشتر اعضای یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید