همزمان با برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری؛ برند شهری برگزار می گردد

به گزارش افق بسطام، یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در 9 محور اصلی و با شعار تهران به سوی 1400 خرداد سال آینده برگزار می گردد.

همزمان با برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری؛ برند شهری برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، میثم بصیرت سرپرست این مرکز از برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در خرداد سال آینده اطلاع داد و گفت: شناسایی، تبادل و ترویج یافته های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است و سال جاری محور ویژه این کنفرانس برند شهری است. به گفته وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره اند.

بصیرت با اشاره به برگزاری این جشنواره در 9 محور تخصصی گفت: زیرساخت های مدیریتی و توسعه شهری، اقتصادی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره اند.

رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار سال جاری را به سوی تهران 1400 دانست و اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های مختلف کتاب، مقاله، سرانجام نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین 98 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و همچنین برای شرکت در کارگاه ها و پنل های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام نمایند و از امکانات این جشنواره بهره مند شوند.

بصیرت با بیان اینکه جشنواره سال جاری شامل 4 بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی است که در بخش جشنواره مدیریت شهری، بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران 1400 و اخرین بخش نیز کارگاه ها و پنل های تخصصی است که داوری و برگزار می گردد.

سرپرست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اعلام کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش های گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 32

به "همزمان با برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری؛ برند شهری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همزمان با برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری؛ برند شهری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید