تور ارمنستان: وعده دروغ آژانس ها به مسافران ارمنستان

به گزارش افق بسطام، بعضی آژانس های مسافرتی به وسیله ارسال پیامک به موبایل شخصی افراد، آن ها را برنده سفر به ارمنستان اعلام می نمایند، در حالی که باید بیشتر از حد معمول پول تور را بپردازند.

تور ارمنستان: وعده دروغ آژانس ها به مسافران ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ناصر مرادی یکی از برگزارنمایندگان تورهای ارمنستان گفت:

مدتی است که بعضی از آژانس های مسافرتی اقدام به فریب مسافران می نمایند، به عنوان مثال فهرستی از شماره تلفن افراد را تهیه نموده و برای آن ها پیام می فرستند که شما برنده اقامت در یکی از برترین هتل های ایروان شده اید و از این طریق تورها و هتل خود را با بالاترین قیمت می فروشند.

وی گفت:

این آژانس ها اول فهرستی از شماره تلفن پزشکان، بعد مهندسان و حالا هم افراد و گروه های دیگر را گرفته و تبلیغ می نمایند. کسی هم پیگیر آن ها نمی گردد. آن ها به مسافر خود می گویند که با دسته چک به آژانس بروند سپس با چرب زبانی طوری مسافر را گول می زنند که مسافر پیش خود فکر نمی نماید چطور این تور را خریده است.

مرادی اعلام کرد:

در بعضی اوقات به مسافر تایم شرینگ یک هتل را می فروشند یا می گویند ویزای اروپا را برایشان می گیرند؛ به ظاهر این تسهیلات می ارزد اما اگر مسافر کمی حساب و کتاب کند، می بیند در برترین حالت یا مورد ویژه ای به دستش نرسیده یا سرش کلاه رفته است. ما این مسائل را بارها و بارها در نامه های مختلف به سازمان میراث فرهنگی اطلاع داده ایم، اما جوابی نگرفته ایم و این آژانس ها همچنان کار خود را می نمایند و هربار هم یا مکان یا نامشان را تغیبر می دهند.

مرادی اضافه کرد:

مسافر ممکن است دو شب هتل در ارمنستان گرفته باشد، اما آژانس ها ساعت هایی پرواز رفت و برگشت برای او می گیرند که مسافر عملا یک شب اقامت کند.

وی اضافه کرد که هم اکنون که باز هم این آژانس ها تبلیغات خود را آغاز نموده اند، هتل های ایروان کمترین نرخ را دارند و مقرون به صرفه هستند، اما آژانس نرخ فصل تابستان را می گیرد یا نرخ مناسب هتل را روی پرواز حساب می نماید و در بعضی موارد هم هتل هایی را برای مسافر انتخاب می نمایند که خارج از شهر هستند یا مسافر ندارند.

این فعال گردشگری گفت:

این دسته از آژانس داران می دانند که اگر مسافر شکایت هم کند دستش به جایی نمی رسد یا فرایند آن طول می کشد و مسافر پشیمان می گردد. به همین علت به کارشان سال ها است که ادامه می دهند.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور ارمنستان: وعده دروغ آژانس ها به مسافران ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: وعده دروغ آژانس ها به مسافران ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید