پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، یوناتن بت کلیا، عضو کمیسیون عمران مجلس، از تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن تا خردادماه امسال اطلاع داد و گفت: بر اساس مذاکره کمیسیون عمران مجلس با سرپرست بانک عامل حوزه مسکن مقرر شد که تسهیلات گیرندگان این بانک، تا انتها خرداد ماه امسال اقساط را به صورت اختیاری پرداخت نمایند.

پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس تصمیم بانک عامل حوزه مسکن، تسهیلات گیرندگان وام مسکن ملزم به پرداخت اقساط تسهیلات تا خردادماه نیستند، زیرا در چند ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب وکار و مشاغل تعطیل شده اند.

وی گفت: طبق اظهارات سرپرست بانک عامل حوزه مسکن اگر شعبات این بانک در چند ماه اخیر تسهیلات گیرندگان را مجبور به پرداخت اقساط نموده اند، افراد می توانند به بانک مراجعه نموده و هزینه پرداختی را پس بگیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین بانک عامل حوزه مسکن نشست هایی را با بدهکاران کلان بانکی برگزار نموده و در این نشست ها توافق هایی برای پرداخت بدهی های بانکی اجرا شده است.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 756

به "پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت اقساط تسهیلات مسکن تا خردادماه اختیاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید